f5660ee4 eeb9 4a28 bfae e9112ef6e7ca

رابسون برزیلی که به تازگی به جمع بازیکنان استقلال اضافه شده است اعلام کرد هدفم با استقلال قهرمانی در لیگ و موفقیت در لیگ قهرمانان است

به گزارش استقلال نیوز رابسون جانواریو دی‌پائولا، مدافع برزیلی و 22 ساله استقلال که دیروز برای اولین بار در تمرین استقلال حاضر شد و عدد 4 را هم نشان داد، از حضورش در ایران ابراز خوشحالی می کند. او که برای عقد قرارداد با استقلال منتظر اعلام نتیجه تست پزشکی است، با کاپ گفت و گویی را انجام داده است.

از ایران شناخت دارم

رابسون درباره اینکه چطور شد به ایران سفر کرد، اظهار داشت: من از ایران کم و بیش شناخت داشتم و وقتی هم این پیشنهاد به دستم رسید با جستجویی که در اینترنت کردم، با کشور ایران بیشتر آشنا شدم. همچنین استقلال و افتخارات این تیم را خیلی خوب می شناسم و می دانم که یکی از پرافتخارترین تیمهای ایران و آسیا است. خوشحالم که به ایران آمدم و در 2 روزی که اینجا هستم، با مردم این کشور ارتباط خوبی برقرار کردم.

به زودی در تمرینات شرکت می کنم

وی درباره زمان عقد قراردادش با استقلال و حضورش در تمرینات عنوان کرد: از طریق مدیربرنامه هایم کارها را خوب پیگیری کردیم و مشکلی برای حضور من در تمرینات نیست. به زودی به تمرینات اضافه می شوم و قراردادم را رسمی امضا می کنم. امیدوارم فصل خوبی را در این تیم داشته باشم.

منصوریان محبوبیت زیادی دارد

مدافع برزیلی استقلال درباره ارتباطش با منصوریان تصریح کرد: بعد از حضورم در ایران متوجه شدم که منصوریان، سرمربی استقلال از محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم برخوردار است. او همچنین برخورد خوبی با من داشت و به من گفت که به بازی ام اعتماد دارد. می دانم که استقلال هواداران زیادی در ایران دارد که چه در تمرین و چه در مسابقات ما را همراهی می کنند.

می دانستم 4 نماد استقلالی هاست

رابسون درباره نشان دادن عدد 4 در تمرین روز گذشته استقلال گفت: من در اطلاعاتی که از استقلال به دست آورده بودم، می دانستم که عدد 4 نماد آنهاست و به همین خاطر در تمرین دیروز عدد 4 را نشان دادم. هواداران هم از این کار من بسیار خوشحال شدند و امیدوارم بتوانم در طول فصل هم آنها را خوشحال کنم.

هدفمان قهرمانی است

مدافع برزیلی استقلال در پایان افزود: طی صحبتی که با مدیربرنامه هایم و مسئولان استقلال داشتم، متوجه شدم که استقلال امسال تیم قدرتمندی را بسته و بازیکنان خوبی را جذب کرده است. آنها گفتند که امسال استقلال هدفش قهرمانی است و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد. امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشته باشم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار