e6aa5f37 456b 4c6f 8f40 f55d8c55a53b

علی منصوریان سرمربی استقلال در حاشیه معرفی اسپانسر جدید باشگاه استقلال گفت:من از از مسئولان نقل و انتقالات استقلال که چنین تیم خوبی را جمع کردند تشکر میکنم

به گزارش استقلال نیوز علیرضا منصوریان در مراسم عقد قرارداد آبی پوشان با اسپانسر جدید اظهار داشت: پیش از هرچیز باید از اینکه عمو نصی در جمع ما حضور دارد، ابراز خوشحالی کنم. دست ایشان را می بوسم. ایشان مرا به عنوان بازیکن به استقلال آورد و چقدر دوست داشتم در این جمع دوستانه منصورخان پورحیدری هم حضور داشتند ولی متاسفانه به دلیل کسالت ایشان امروز نتوانستند در این جمع باشند. همچنین جا دارد از مسئولان نقل و انتقالات استقلال که چنین تیم خوبی را جمع کردند تشکر کنم. ما قطعا سال سختی را پیش روی داریم ولی در عین حال بازیکنان بزرگی هم در کنار ما هستند. مهدی رحمتی و خسرو حیدری به دلیل تجارب بالا و تعداد بازی‌های ملی خود نقش دست راست من را در استقلال دارند.

وی  افزود: خوشحالم از اینکه امروز مهمان مجموعه ای هستیم که حامی مالی ماست و به مسئولان موسسه کوثر این قول را می دهم که اگر حامی مالی ما باشند، بازیکنان استقلال هم تلاش می‌کنند تا به بهترین نحو شان آنها را حفظ کنند و با یک رابطه دو طرفه هردو طرف رشد کنند. من به این دوستان هم عرض می‌کنم که ان‌شاءالله نه تنها در هفته پایانی لیگ بلکه درفینال جام حذفی هم مدیران این بانک را دعوت خواهیم کرد. جا دارد از آقای شیرازی هم تشکر کنم که حامی ما هستند. ما موسسه مالی و اعتباری کوثر را مثل خانه خود می‌دانیم و امیدوارم بازخوردهای خوبی این موسسه از همکاری با استقلال دریافت کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار