Ali mansoorian 3

علی منصوریان در مصاحبه بعد از بازی دوستانه مقابل امیدها اعلام کرد:ما به چشم یک بازی تاکتیکی به این بازی نگاه کردیم و نتیجه اصلا برای ما مهم نبود

به گزارش استقلال نیوز علیرضا منصوریان در خاتمه دیدار دوستانه استقلال مقابل امید استقلال اظهار داشت: این اولین بازی ما بود. برای ما در بازی های تدارکاتی نتیجه مهم نیست. ما می خواهیم کار تاکتیکی انجام دهیم. می خواهیم تغییر روند بدهیم. شروع مان از تیم امید بود زیرا حق تیم علی سامره بود که با ما بازی کند. ما می خواستیم هم کار تاکتیکی انجام دهیم و هم از نظر فیزیکی تحت فشار باشیم. 

وی ادامه داد: دو سه بازیکن خوب که سامره معرفی کرده بود امروز دیدم. ما با روشن هم صحبت کرده ایم تا با آکادمی همکاری کنیم. می خواهیم کریمی ها را پیدا کنیم. ما بازیکنانی داریم که چند میلیارد قیمت دارند و برنامه ما این است تا چنین بازیکنانی را تولید کنیم.

منصوریان درباره برنامه های استقلال در روزهای آتی گفت: ما بازی بعدی مان را در اردوی ارمنستان برگزار خواهیم کرد. ضمنا دوست داریم در آنجا با تیمی که ایرانی باشد بازی کنیم یک بازی دیگر را انجام خواهیم داد که آخرین بازی ما خواهد بود و سعی می کنیم با تیمی که سطح آن بالاتر از لیگ برتر باشد بازی کنیم.

وی افزود: ما اعتقاد داریم 11 بازیکن در استقلال فیکس نیستند و 23 بازیکن داریم که با آنها وارد مسابقات می شویم. 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم سهمیه امارات کم شود و ما با شرایط 1+3 قدم به پلی آف بگذاریم اگر اماراتی ها سهمیه شان بیشتر شود به ضرر ما و پرسپولیس میزبان می شود و ما میهمان در آن فضا هم ما رنگی نگاه نمی کنیم و پرچم ما پرچم سه رنگ کشورمان است.

منصوریان در ادامه گفت: سال قبل در نفت بازیکن قلمی به نام حق دوست را گرفتم که برخی به من گفتند این بازیکن را برای چه می خواهی همان بازیکن در بازی با پرسپولیس برای ما گل زد و استقلال هم رقابت بین 18  نفر است نه 11 نفر.

وی درباره آخرین وضعیت سجاد شهباززاده گفت: ما به پیشرفت بازیکن نگاه مثبتی داریم من با سجاد صحبت کردم و امسال روی او حساب می کردم. زوج کاوه و سجاد در سایپا امتحان پس داده بود و من می خواستم همین زوج را در استقلال داشته باشم. وقتی سجاد به من گفت پیشنهاد دارم هم خوشحال شدم و هم ناراحت حالا هم اگر پیشنهادی باشد که به منافع باشگاه و او کمک کند درباره اش صحبت می کنیم باید منافع باشگاه نیز تامین شود. اگر سجاد بخواهد بیاید قدمش روی چشم او پسر مودبی است نگاه ما هم مثل دیگر تیم ها نیست اگر او بخواهد برود هواداران ما توهین نمی کنند.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار