f928692d f8e9 4851 9609 01143ce4a417

علی منصوریان سرمربی استقلال پس از بازگشت از ارمنستان اعلام کرد هدف ما در فصل پیش روی بازی زیبا و تماشاگر پسند و کسب امتیاز است

به گزارش استقلال نیوز علیرضا منصوریان در گفت و گو با کاپ اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را در ارمنستان سپری کردیم و به عموم اهداف مان در این اردو رسیدیم.برای من اصلا در بازی های دوستانه نتیجه مهم نیست. نه آن بازی را که باختیم نتیجه برایم مهم بود و نه آن بازی را که با چهار گل بردیم. مهم این است که در بازی های دوستانه بتوانیم به اهداف تاکتیکی مان برسیم.

وی ادامه داد: عمده هدف ما این است که بتوانیم سبک بازی های استقلال را به سمتی ببریم که هواداران ما آن را می پسندند.در کنار آن نتیجه گیری را هم در نظر داریم.

وی در خصوص قرعه کشی مسابقات و این که هفته  اول می بایست برابر تیم نفت به میدان برود و احساسش از رویارویی با نفت چیست گفت: نفت برای من تیم قابل احترامی است. اصلا نباید اینطور فکر کنیم که این تیم تازه بسته شده و می تواند حریف ساده ای باشد. تیمی که علی دایی را به عنوان مربی داشته باشد نمی تواند تیم ساده ای باشد.به طور حتم بازی دشواری مقابل نفت داریم.

منصوریان درباره گزارش سایت ترانسفر مارکت که استقلال و امید ابراهیمی را گران ترین تیم و بازیکن نامیده اند اظهار اشت:من خیلی خوشحالم که این رکورد هم به دیگر رکورد های استقلال اضافه شد. استقلال استحقاق این را دارد که بازیکنان ارزشمندی را در خود داشته باشد. به خصوص من برای امید ابراهیمی خیلی خوشحالم که از دیدگاه سایت ترانسفرمارکت ارزشمند ترین بازیکن ایران شد و حق مطلب درباره او ادا شد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار