ali mansoor

سرمربی استقلال با اعلام اینکه با سجاد شهباززاده صحبت کرده و از او خواسته است بماند واکنش خود را در مقابل جدایی سجاد اعلام کرد

به گزارش استقلال نیوز علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان اظهار داشت: اردوی ارمنستان بسیار عالی بود و از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و ادموند اختر متشکریم که این اردو را برای ما فراهم کردند. امکانات عالی بود و بچه ها آرامش کامل داشتند. من هم از عملکرد بازیکنانم در اردو راضی ام. به خصوص از رحمتی و حیدری تشکر می کنم که در برقراری نظم در تیم خیلی کمک کردند. مسئول کمپ ایروان نیز بابت نظم استقلال از ما تشکر کرد و گفت از تیم ملی ارمنستان هم منظم تر بودید.

وی ادامه داد:در حال حاضر داریم کار تیم را پیش می بریم. تا پایان هفته پنجم بازار نقل و انتقالات برای ما باز است و اگر حاج صفی تا آن زمان بیاید که او را جذب می کنیم. 

سرمربی استقلال درباره وضعیت سجاد شهباززاده بیان داشت:با شهباززاده مذاکره کردیم و دیدگاه ما این بود که سجاد پیش ما می ماند. دیشب ساعت 12 شب با او صحبت کردم و به او گفتم اگر باشگاه نسبت به شما سخت گیری می کند دلیلش من هستم که گفتم او را حفظ کنند. 

وی درباره اینکه با توجه به اتفاقات ترکیه صلاح است که شهباززاده برود گفت: من از اتفاقات ترکیه مطلع هستم. دیدم رامین رضاییان با تانک عکس گذاشته بود. من نگران سلامتی بازیکنان هم هستم و به او هم گفتم که در این اوضاع و  احوال ترکیه اینقدر مصر نباش که بروی آنجا. سجاد باید متوجه باشد که من خواستار حفظ او بودم.

سرمربی استقلال درباره بدنسازی تیم اظهار داشت:استقلال و ذوب آهن یک مشکل مشترک داشتند چون کارمان در فصل گذشته دیر تمام شد و  به خاطر جام حذفی بیشتر تمرین کردیم. وقتی کار دیر تر تمام شود به همان میزان هم باید دیرتر آغاز شود و ما از بقیه تیم ها عقب تر هستیم. برای همین با بدنساز خارجی هماهنگ کردیم که با این منوال کارش را پیش ببرد. شانس ما این است که بعد از 4 هفته بازی ها باز 28 هفته تعطیل است. من چنین تجربه ای را فصل گذشته هم در نفت داشتم و از آن تجربه استفاده می کنم تا استقلال امسال نسبت به نفت پارسال یک لول بالاتر بدنسازی کند.

وی درباره بازی مقابل خونه به خونه بیان داشت:خونه به خونه یک حریف تدارکاتی خوبی برای ما بود و تا حدودی هم بازی اش به بازی تیم نفت نزدیک است. سعی می کنیم در زمین شماره 2 ازادی بازی کنیم. اولویت ما آنجاست.

سرمربی استقلال در خصوص تمرینات در زمین چمن شماره 2 آزادی گفت: چمن آنجا بهتر است.دوست داریم در زمین چمن خوب تمرین کنیم اما کمپ هم حضور تماشاگران را باعث می شود و ما به حضور تماشاگران مان در تمرین هم نیاز داریم.از انرژی آنها انرژی می گیریم.

منصوریان در خصوص قرعه کشی نیز گفت: ما به قرعه کشی زیاد اعتقاد نداریم چون بالاخره باید با همه تیم ها بازی کنیم. اما در دربی رفت بازی قبل را در تهران انجام می دهیم و در دربی برگشت باید بازی قبل از دربی را در تبریز انجام دهیم. امسال دربی در شرایط زمانی خوبی است و مردم از دیدن دربی لذت می برند.

وی در خصوص بازی با نفت گفت: این بازی به یک دلیل خطرناک است. چون این تیم بدنسازی نکرده و از ذخیره فصل قبلش استفاده می کند و این می تواند برای ما خطرناک باشد.

سرمربی سابق نفت در خصوص کادر فنی و طلبش از تیم نفت گفت: ما منتظر تصمیم مسئولین باشگاه نفت هستیم. نفتی ها قابل احترام هستند و حالا که فدراسیون فوتبال شرط کرده هزینه ها را پرداخت کنید بعد مسابقات را شروع کنید، ما هم دوست داریم که دوستانه این مشکل حل شود.

وی ادامه داد:تنها حاشیه بازی استقلال و نفت حضور من و علی دایی روی نیمکت این دو تیم است. علی دوست خیلی خوب من است و مسائل فوتبال روی دوستی ما تاثیر نمی گذارد. دو سال پیش او در پرسپولیس بود و من در نفت و امسال من در استقلال هستم و او در نفت.

منصوریان درباره حواشی رخ داده درباره حضور حسین آشنا در استقلال گفت:از بعضی از دوستان گله دارم چون حسین آشنا میهمان ما در ارمنستان بود و به ما لطف کرد و می خواهم که کسی شان حسین اشنا را پایین نیاورد. من ا زحسین آشنا بابت حاشیه هایی که برای او ایجاد شد عذر خواهی می کنم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار