bf71d8dc 5564 4c73 b82b e2fea2308fc4

با مدیریت حسن روشن در آکادمی باشگاه استقلال خیلی ها بر این باور بودند حواشی ایجاد شده از طرف این پیشکسوت دیگر دیده نشود اما ...

به گزارش استقلال نیوز طی مصاحبه جنجالی حسن روشن اعلام کرد علی سامره دیگر سرمربی تیم امید استقلال نخواهد بود.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با اینکه حسن روشن اعلام کرده علی سامره از سرمربیگری تیم فوتبال امید استقلال برکنار شده اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه با من هماهنگ نشده است و نباید رسانه ای می شد. مطمئن باشید سامره که از مربیان خوب چند سال اخیر استقلال است به کار خود در فصل آینده نیز ادامه می دهد.

وی همچنین افزود: من با حسن روشن هم صحبت می کنم تا اختلافات را کنار بگذارد و سامره را به عنوان سرمربی تیم امید استقلال در کنار خود ببیند.

افشارزاده در پایان گفت: به زودی در جلسه ای با سامره و روشن از آنها می خواهم که اختلافات را کنار بگذارند و در کنار یکدیگر در آکادمی استقلال فعالیت کنند.

* * * *

در حالی که حسن روشن مدیر آکادمی استقلال از برکناری علی سامره از سرمربیگری تیم فوتبال امید استقلال خبر داده این مربی در گفت و گو با کاپ اعلام کرد که امروز هم در تمرینات تیمش شرکت می کند.

علی سامره با اعلام این خبر به کاپ گفت: تا به الان هیچ شخصی از سوی باشگاه به من چیزی درباره برکناری ام نگفته بنابراین من هنوز سرمربی امیدهای استقلال هستم. به همین خاطر من امروز هم در تمرینات تیم شرکت می کنم و به کارم ادامه می دهم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار