jahaniannnn

شهاب جهانیان با اعلام اینکه خبر مدیر عاملی او شایعه است هر گونه تغییرات در هیات مدیره را کاملا رد کرد

به گزارش استقلال نیوز شهاب جهانیان در گفت و گو با کاپ، درباره بحث مدیرعاملی رضا صادق پور در باشگاه استقلال اظهار داشت: نمی دانم این صحبت ها از کجا مطرح شده. باشگاه ما مدیرعامل دارد و آن هم آقای افشارزاده است. هفته آینده در جلسه هیات مدیره که سه شنبه یا چهارشنبه برگزار خواهد شد در این باره تصمیمات نهایی گرفته می شود تا رئیس، نایب رئیس، دبیر هیات مدیره و مدیرعامل مشخص شود.

وی درباره شایعه مدیرعاملی خودش خاطرنشان کرد: به نام الله قسم میخورم که اصلا چنین موضوعی نه مطرح بوده و نه شده است. چنین موضوعی صحت ندارد و من به هیچ عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال نمی شوم. 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال همچنین درباره محرومیت تماشاگران این تیم در اولین بازی خانگی گفت: این اتفاق خوبی نیست و ما دوست داشتیم که هواداران مان در بازی اول کنارمان باشند. وقتی برای تمرین تیم ما دو، سه هزار نفر تماشاگر به کمپ می آید یعنی برای بازی در استادیوم بالای 70 هزار تماشاگر خواهد آمد.

جهانیان در پایان گفت: با همه این اوصاف به رای کمیته استیناف تمکین می کنیم اما از آن سو افسوس می خوریم که چرا تماشاگران مان در بازی اول نمی توانند به آزادی بیایند. حتم دارم اگر این محرومیت نبود 80 هزار استقلالی به آزادی می رفتند.

دیدگاه‌ها  
hamid
+1 #1 hamid 1395-04-30 15:03
لایک جناب شکیبا و سپاس بابت بهبود سرعت… .

مانا باشید
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار