barzaiii

بهنام برزای هافبک جوان استقلال در تلاش است با تمرینات خوب کادر فنی استقلال را وادار کند از او به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند

به گزارش استقلال نیوز بهنام برزای سومین فصل حضورش را دراستقلال تجربه می کند. او مصمم است سال متفاوتی در پیش داشته باشد. با وی درباره تجربه کاری با  منصوریان و استقلال امسال هم صحبت شدیم. 

وی در گفتگو با کاپ، چنین گفت.

* از شرایط استقلال صحبت کن.

خداراشکر شرایط خوبی داریم. دردوران بدنسازی سنگین بودیم اما در این بین چند بازی دوستانه هم برگزار کردیم و تیم در شرایطی خوبی قرار دارد انشاالله 5 روز دیگر با آمادگی کامل پا به مسابقات خواهیم گذاشت.

* رابطه تان با استیو جونز چطور است؟

در کارش بسیار جدی است. البته خب او حرفه ای است و دوست دارد بازیکنان در بهترین شرایط قرار بگیرند. از روز اولی که آمد آن انگیزه را در چشمان او دیدیم و این به پیشرفت بازیکن کمک خواهد کرد.

* خیلی از بازیکنان در رودربایستی GPS مانده اند. 

واقعا این GPS پدیده جالبی است. بعد از هر تمرین میزان خستگی ، دوندگی هر بازیکنی را مشخص می کند و باعث می شود بازیکن راحت مصدوم نشود. منصوریان هرجا بوده از GPS استفاده کرده و اعتقاد خاصی به این روش دارد.

* با این همه ستاره فکر می کنی بتوانی در استقلال بازی کنی؟

باید بجنگم تا نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم و تا جایی که من از منصوریان شناخت پیدا کردم هرکسی در تمرینات آماده باشد بازی می کند. من فشار بسیاری را در بدنسازی تحمل کردم تا در بهترین شرایط قرار بگیرم. امیدوارم شروع رقابت های لیگ برایم خوب باشد و بتوانم عملکرد موثری داشته باشم. 

* نظرت درباره قرعه کشی لیگ چیست؟

برای ما که خوب بود. نکته خوبش این است که هفته آخر در تهران بازی داریم و می توانیم با حمایت هواداران شاید جشن قهرمانی را برگزار کنیم. 

* هفته اول هواداران از سوی کمیته انضباطی محروم شدند.

خیلی حیف شد که آنها حضور ندارند. در تمرین چندهزار نفر می آیند و باعث ذوق زدگی ما می شوند. یک موقع هایی با خودم می گویم این همه هوادار تا حالا کجا بودند. درست است که در هفته اول آنها را نداریم ولی مطمئن هستم بعد از این هفته در اولین بازی خانگی آنها این غیبت را جبران خواهند کرد. 

* تقابل منصوریان با تیم سابقش نفت را در هفته اول چطور می بینی؟

ما می خواهیم از هفته اول با قدرت در مسابقات ظاهر شویم و برای ما فرقی نمی کند مقابل چه تیمی بازی کنیم. منصوریان از نفت شناخت دارد و همین به ما کمک می کند. ما می خواهیم برنده این بازی شویم تا هم دل هواداران را راضی کنیم و هم استارت خوبی زده باشیم.

* چه تیم هایی را مدعی قهرمانی می دانی؟

تیم های پرسپولیس، تراکتور، سپاهان به همراه ما مدعی قهرمانی هستند. تلاش می کنیم در پایان فصل ناکامی دو سال گذشته را جبران کرده و قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1395-04-31 10:38
خیلی کارت سخته بهنام ولی ایشالله به حقت برسی همیشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار