DSC03911 HDTV 720

محمد حسین کنعانی زادگان در مصاحبه پس از خروج از سازمان لیگ گفت:استقلالی ها مطمئن باشند جواب خوبی شان را با بازی های خوب می دهم

به گزارش استقلال نیوز محمد حسین کنعانی زادگان در گفت و گو با کاپ،درباره صدور کارت بازی اش از سوی سازمان لیگ اظهار داشت:امروز همراه با مسولان استقلال و مدیر برنامه هایم به سازمان لیگ مراجعه کردم.خدا را شکر می کنم پس از جلسه ای که داشتیم کارت بازی ام را دریافت کردم.

وی ادامه داد:باید اینجا از علیرضا منصوریان تشکر کنم.از روز اولی که به استقلال آمدم با همه آن مشکلات و حواشی پای من ایستاد.او چند بار با من جلسه گذاشت.از هیات مدیره استقلال تشکر می کنم که پیگیر وضعیتم بودند و کم نگذاشتند.استقلالی ها مطمئن باشند جواب خوبی شان را با بازی های خوب می دهم و جانم را برای استقلال می دهم.من یک قولی به منصوریان دادم که آخر فصل من بهترین بازیکن استقلال خواهم بود.

مدافع استقلال درباره ترافیک در خط دفاعی آبی پوشان گفت:فکر نمی کنم در خط دفاع استقلال ترافیکی باشد.در هر تیمی 3،4 مدافع هستند.ما همه با هم رقیب و رفیق هستیم.

وی درباره حواشی به وجود آمده میان هواداران پرسپولیس با خود بیان داشت:نمی خواهم به آن زمان برگردم.وقتی از ملوان جدا شدم خیلی تماس آزاردهنده داشتم.این موضوع باعث شد خطم را عوض کنم ولی به منصوریان گفتم به استقلال می آیم و پای حرفم ایستادم.به استقلال آمده ام تا مهره موثری باشم.

مدافع آبی ها درباره لقب ونسان کمپانی به خود گفت:من لقب کمپانی را خیلی دوست دارم.هواداران ملوان این لقب را روی من گذاشتند.دوست دارم استقلالی ها من را کمپانی صدا بزنند.

کنعانی درباره خمیازه کشیدن خود در تمرین استقلال و اینکه متهم به شب زنده داری شده است بیان داشت:این حرف ها خنده دار است.من شب ها زود می خوابم.آن روز از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر در تست پزشکی تیم ملی بودم و بعد از آن هم تمرین استقلال بود.خیلی خسته بودم اما با بودن GPS کسی نمی تواند از زیر تمرین در برود و همه چیز ثبت می شود.من هم نان حلال به خانه می برم و اهل کم کاری در کارم نیستم.

دیدگاه‌ها  
shayan
-2 #1 shayan 1395-05-03 15:05
ایشالله بترکونی داداش
نقل قول کردن
فاطمه
-1 #2 فاطمه 1395-05-03 19:48
تیمی که GPS داره نمیتونه از تمرین در بره :lol: :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
Metti-Totti
-2 #3 Metti-Totti 1395-05-03 20:26
به نقل از فاطمه:
تیمی که GPS داره نمیتونه از تمرین در بره :lol: :lol: :lol: :lol:


8)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار