19c1a316 503b 48a7 86d8 37ad3a85a601

وریا غفوری مدافع استقلال گفت:تیم ما به دلیل بدنسازی سنگین مطمئنا باید شرایط سختی در هفته های اول داشته باشد اما مطمئنم بازی به بازی بهتر خواهیم شد

به گزارش استقلال نیوز وریا غفوری درباره دیدار استقلال مقابل نفت اظهار داشت:از نتیجه بازی راضی نیستیم. بدنسازی سنگینی داشتیم و طبیعی بود که هفته اول سنگین باشیم.

وی درباره اینکه آیا از عملکرد خود در این بازی راضی بود یا نه بیان داشت:قبل از بازی تب و لرز شدید گرفتم و قرار نبود بازی کنم اما لازم شد و تا دقیقه شصت هفتاد بازی کردم.

مدافع استقلال درباره غیبت هواداران در این مسابقه گفت:غیبت هواداران خیلی تاثیر داشت و امیدوارم از هفته سوم به بعد با حمایت آنها برنده باشیم. این تساوی نه برای ما خوب بود و نه برای هوادران. این تساوی به خاطر بدنسازی سنگین مان بود.

غفوری درباره اینکه آیا قبول دارد تیمش امروز  خوش شانس بود بیان داشت:همانطور که گفتم به خاطر بدنسازی سنگین قدری عقب بودیم و در هفته های بعد جبران می کنیم. نفت هم تیم دست و پا بسته ای نبود و خوب بازی کرد.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار