768cb8ec 1f43 4ad3 89e4 45149c988b9c

محمد خرمگاه مربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت:هر چه بگذرد تیم ما به شرایط آرمانی نزدیک تر می شود

به گزارش استقلال نیوز محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ما شناخت کافی از استقلال خوزستان داریم. تیم بسیار قابل و خوبی از نظر فنی هستند و بسیار منسجم. بازی آن ها با ذوب آهن و تراکتور را دیده ایم و می دانیم قهرمان لیگ قبل چه توانایی هایی دارد. ضمن این که به خاطر گرمای هوا کار سختی داریم.امیدواریم به کمک تماشاگران بتوانیم بازی مورد نظر خود را انجام بدهیم و در یک بازی تماشاگرپسند برنده بازی شویم.

وی درباره وضعیت آبی پوشان در ادامه فصل بیان داشت:با توجه به این که استقلال دیرتر کار خود را شروع کرد، نسبت به سایر تیم ها دیر تر به شرایط ایده آل می رسد. پیش بینی ما این است که هر چه بگذرد به شرایط آرمانی نزدیک تر می شویم و امیدوارم از همین بازی به آنچه می خواهیم برسیم.

خرمگاه درباره ناکامی استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان در سال های گذشته گفت: استقلال خوزستان از نظر کار فردی و گروهی بسیار قابل احترام است. اما این که ما تاحالا این تیم را در خوزستان نبرده ایم به گذشته مربوط است. شرایط در زمین مشخص می شود و امیدواریم مطابق پیش بینی های ما اتفاقات بازی بیفتد و از آن استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1395-05-09 20:12
به امید برد
نقل قول کردن
saeed-tajii
0 #2 saeed-tajii 1395-05-09 22:21
به امید ی برد خوب و با روحیه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار