768cb8ec 1f43 4ad3 89e4 45149c988b9c

محمد خرمگاه در نشست خبری بعد بازی در جواب سوال خبرنگاران بابت عدم حضور منصوریان گفت:واقعا با این همه توهین به منصوریان توقع داشتید ایشان به کنفرانس بیاید؟

به گزارش استقلال نیوز محمد خرمگاه که به جای منصوریان در نشست خبری پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر حضور یافته بود، گفت: خودتان را جای علیرضا منصوریان بگذارید، می‌فهیمد سخت است که این همه ناسزا بشنوید و در نشست خبری شرکت کنید. خودم کنار خط حضور داشتم. منصوریان با نیامدنش به نشست خبری اعتراضش را نشان داد. آیا این رفتار با منصوریان ورزشی است؟

وی درباره اظهارات گذشته منصوریان گفت: حالا اشتباه و حرفی از سوی منصوریان صورت گرفته، اما این کارها درست است؟ محیط ما ورزشی است و روی صحبت منصوریان اصلا اینطور نبود که بخواهند علیه او جبهه‌گیری کنند. خوب یا بد بازی را واگذار کردیم، اما آیا قبول می‌کنید مربی به این شهر بیاید و این همه ناسزا بشنود. این کار قشنگ نبود. نیامدنش چه درست یا غلط، تشخیص داد به نشست خبری نیاید.

سرمربی استقلال در واکنش به این سوال که جو ورزشگاه آزادی بدتر از خوزستان است، تصریح کرد: من از شما بابت این مسئله عذرخواهی می‌کنم. ناسزا گفتن در هر شهری خوب نیست. در هر شهری این اتفاق بیفتد، ناراحت کننده است.

خرمگاه ادامه داد: بازی را خوب آغاز کرده و موقعیت‌های خوبی بدست آوردیم، اما استفاده نکردیم. می‌دانستیم بازی جلوتر برود، برای ما سخت‌تر خواهد شد. روی حریف شناخت داشتیم و پس از گلی که خوردیم، به بازی برگشتیم و گل تساوی را زدیم. با این وجود، در زدن موقعیت‌ها خوب نبودیم. بازی خوبی بود، اما نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. از نوع بازی بچه‌ها راضی هستیم و به آینده امیدواریم. تنها در فاز آخر یعنی زدن ضربات آخر خوب نبودیم.

وی در مورد دلیل عدم استفاده از آرش افشین و حضور مگویان در دفاع چپ خاطرنشان کرد: شرایط استفاده از آرش افشین پیش نیامد و انشاء‌الله در بازی‌های آینده در خدمتش خواهیم بود. درباره مگویان احساس کردیم او می‌تواند در سمت چپ موثر باشد.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم در خط حمله مشکل دارد، خاطرنشان کرد: به بازیکنان‌مان ایمان داریم و باید صبر کنیم تا بازیکنان توانایی‌های خود را نشان دهند.

خرمگاه در خصوص مشکل بدنی استقلال گفت: نسبت به بازی اول، شرایط بدنی ما خوب بود و از این موضوع راضی بودیم. در چنین شرایط آب‌وهوایی وضعیت بدنی بازیکنان استقلال خوب بوده و امیدوارم در بازی‌‌های آینده بتوانیم شرایط بدنی و تاکتیکی‌مان را به حریفان دیکته کنیم. دفاع وسط‌های ما نیز نسبت به بازی نخست‌، بهتر بودند. مطمئن باشید در بازی‌‌های آینده شرایط‌مان بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها  
shayan
-2 #1 shayan 1395-05-11 00:24
واقعا این حجم از توهین قابل درک نیست . ببینیم کمیته انظباطی کاری می کنه یا فقط زورش به استقلال میرسه
نقل قول کردن
saeed-tajii
-3 #2 saeed-tajii 1395-05-11 00:25
#داش_علی_منصوریان_حمایت
نقل قول کردن
استقلال کبیر
-2 #3 استقلال کبیر 1395-05-11 09:23
یعنی چی؟ داش علی خودتون دارین خودتونو میبرین تو حاشیه خب کنفرانسو شرکت میکردی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار