NEW Pourheydari

منصور پور حیدری سرپرست باشگاه استقلال گفت:حمله یه عده پیشکسوت به علی منصوریان خیلی زود بود

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدری درگفت و گو با کاپ، درباره دیدار روز گذشته تیمش در اهواز اظهار داشت: به نظر من استقلال در مجموع بهتر از بازی اول بود. شروع خوبی داشت و در 10،15 دقیقه اول فرصت های خوبی را برای گلزنی به دست آورد اما استفاده نکرد. من نمیدانم چرا استقلال در ادامه تغییر آهنگ داد و توپ را روی زمین آورد. چون قبل از آن با ارسال های عمقی خطرناک ظاهر شده بود. 

وی افزود: در نیمه دوم شرایط تیم بهتر شد. اما تیم ما گل بدی را دریافت کرد. در ادامه روی ارسال های چپ و راست به خصوص از طرف خسرو حیدری خطرآفرین شد اما باز هم بعد از رسیدن به گل تساوی می توانست بهتر عمل کند. 

پورحیدری در ادامه گفت: ما در برابر قهرمان سال قبل بازی می کردیم و آن هم در آن هوای بسیار گرم اهواز. لذا مساوی برایمان نتیجه خوبی بود که نتوانستیم آن را حفظ کنیم. به نظر من استقلال بعد از گل تساوی نباید آن قدر باز بازی می کرد. مدافعان ما اشتاهاتی را داشتند که روی گل اول به خوبی مشهود بود. 

سرپرست استقلال درباره عملکرد مدافعان جدید این تیم گفت: به هر حال آنها اشتباهاتی را داشتند اما یادمان نرود که استقلال تغییرات زیادی داشته است و مردم باید حوصله به خرج دهند. ما باید دوران هماهنگی را پشت سر بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رحمتی نمی توانست روی گل اول بهتر عمل کند گفت: به هر حال یک مقدار دیر اقدام شد و دفع توپ خوبی نبود اما در ادامه مدافعان هم نتوانستند در آن صحنه به موقع عمل کنند.

سرپرست استقلال درباره انتقادات برخی پیشکسوتان گفت: به نظر من الان برای این گونه انتقاد کردن زود است. آنها باید حوصله به خرج دهند و از تیم حمایت کنند. این یک واقعیت است که استقلال در بازی اول برابر تیم چهارم سال گذشته و در بازی دوم برابر قهرمان فصل پیش بازی کرد. در واقع بازی های دشواری را داشت.

وی درباره این موضوع که منصوریان باید با تجربه تر عمل کند گفت: علیرضا تلاش می کند و من شاهد هستم که هر روز انرژی خودش را می گذارد و دلش می خواهد استقلال از نظر بدنی به هماهنگی به شرایط مطلوب برسد.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون فحاشی صورت گرفته به مربیان و بازیکنان استقلال در حاشیه بازی دیروز گفت: متاسفم که این اتفاق افتاد. آقایان باید فکری کنند. چگونه است که وقتی درباره ما موضوعی رخ می دهد بلافاصله تماشاگران مان را محروم می کنند. باید با این بحث جدی برخورد شود. این قدرت نیست که تیم بزرگ مملکت را محروم کنند و به دیگر تیم ها کاری نداشته باشند.

وی درباره انتشار لیست قراردادها و اینکه مبلغ قرارداد خودش هم رسانه ای شده است بیان داشت: این یک اشتباه بزرگ بود. هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی افتد. البته بحث خودم نیست چون خدا را شکر قرارداد من میلیاردی نبود. اما این رفتارها کم لطفی است به مربیان و بازیکنان فوتبال ما. در فوتبال ما هیچ چیز سر جای خودش نیست و این اتفاق هم مثل دیگر اتفاقات نشان داد که حرفه ای نیستیم.

پورحیدری در پایان درباره حضورش روی نیمکت استقلال در بازی بعدی گفت: کنار تیم خواهم بود. در بازی قبل هم خودم می خواستم کنار بچه ها باشم اما دکترها ممنوع کردند زیرا هوای اهواز برایم به شدت مضر بود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار