nzry jwybry 2 1

علی نظری جویباری عضو هیات مدیره پیشین استقلال معتقد است که علی فتح الله زاده، کامران منزوی و هاشم ساعدی بهترین گزینه برای مدیر عاملی استقلال هستند

به گزارش استقلال نیوز در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: فکر می کنم شرایط استقلال بد نیست. این تیم روز گذشته 80 دقیقه مالک توپ بود و می توانست با اختلاف برنده شود. به هر حال فوتبال است و یک روز برنده هستید و یک روز بازنده. 

وی ادامه داد: هواداران استقلال مطمئن باشند شرایط تیم بهتر خواهد شد. بازیکنان خوبی جذب تیم شدند. استقلال از نظر بازیکن و کادر فنی مشکل ندارد و این تیم در آینده ای نزدیک حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

معاون سابق استقلال در خصوص استعفای حسنی خو از سرپرستی باشگاه استقلال تصریح کرد: به نظرم استعفای ایشان از سرپرستی استقلال یک درس برای مدیران بود. اگر بیانیه ایشان را بخوانید گفته اگر جایی مدیر بهتری وجود داشته باشد آن تیم موفق تر عمل خواهد کرد. امیدوارم مدیران این حرکت حسنی خو را سرلوحه کار خود قرار دهند. 

نظری درباره اینکه چه کسی شایسته مدیرعاملی استقلال است، گفت: به نظر من در این برهه کسی باید در استقلال مدیریت کند که با جو این تیم آشنا باشد. به شخصه اعتقاد دارم علی فتح الله زاده، کامران منزوی و هاشم ساعدی بهترین گزینه برای مدیر عاملی استقلال هستند. امیدوارم هرچه زودتر استقلال از این شرایط خارج شود تا هوادارانش را راضی کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار