photo 2016 06 24 05 05 09

منصور پورحیدری پیشکسوت و سرپرست فعلی استقلال اعلام کرد کادر فنی استقلال هر روز ساعت ها وقت صرف بهتر شدن شرایط تیم میکند

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدری در گفت وگو با کاپ، درباره باخت  استقلال مقابل نفت آبادان اظهار داشت:در این بازی واقعا مستحق باخت نبودیم. ما بازی را خوب شروع کردیم و فوتبال خوبی را ارایه دادیم حتی به گل هم رسیدیم. فکر می کنم بازیکنان در ادامه کم تجربگی کردند و بی دقت ظاهر شدند و  همین باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

وی افزود: فکر می کنم بازیکنان کم تجربه ظاهر شدند چون نتوانستیم از موقعیت ها نهایت استفاده را ببریم. ما نباید به راحتی امتیازات را از دست بدهیم. ما در این بازی یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم. فقط در دقایق آخر بی دقت و و کم تجربه ظاهر شدیم.

سرپرست تیم استقلال درباره اظهار نظر جالب کنعانی زادگان مبنی بر اینکه کادر فنی کم تجربه عمل کرد بیان داشت: من در جریان این موضوع نیستم و این را می گویم بازیکنان باید بدانند استقلال تیم بزرگی است و هواداران از این تیم انتظار برد دارند. در ضمن درباره کادر فنی هم باید بگوم کادر فنی هر روز ساعت ها وقت می گذارد تا تیم بهترین نتیجه را کسب کند.

وی درباره دیدار مقابل پیکان خاطرنشان کرد: همه بازی ها سخت است. ما باید تلاش مان را بیشتر کنیم تا در این بازی به پیروزی برسیم. پیکان تیم سختکوشی است و از بازیکنان خوبی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم. درخصوص بازیکنان قدیمی استقلال که در پیکان حضور دارند باید بگویم که همه آنها قابل احترام هستند و برای استقلال زحمت کشیدند امیدوارم موفق باشند.

سرپرست تیم استقلال درباره شایعه استعفایش اذعان داشت: چنین چیزی نیست اگر من دیروز در تمرین  حاضر نشدم به خاطر اینکه روز بازی خسته می شوم . از صبح درگیر بازی هستیم و من به دلیل بیماری ام زود احساس خستگی می کنم. 

پورحیدری در پایان درباره آخرین وضعیت مدیرعامل گفت: امیدوارم هرچه زودتر در این باره تصمیم گیری شود و هر چه زودتر مدیرعامل مشخص شود.

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1395-05-17 17:16
ان شا الله موفق میشود
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار