b5b11d4c ce71 4c9d aa3d 3c3db68a6892

علی منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت:از هواداران میخواهیم از تیم خود حمایت کنند

به گزارش استقلال نیوز علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: قبل از هر چیز به مجید جلالی تبریک می گویم که برای سیصدمین بار به عنوان سرمربی در لیگ برتر روی نیمکت می نشیند. به نوع تفکر جلالی در بازی برابر پیکان کارداریم. تیم ایشان همواره سمج و چغر بوده است.به سه امتیاز بازی فردا احتیاج داریم. انشاالله با توجه به شرایط بدنی خوبی که داریم قبل از تعطیلات به یک نتیجه خوب برسیم. 

سرمربی استقلال درباره تعطیلی لیگ اذعان داشت: ما برنامه ریزی خود را تا پایان سال انجام داده ایم. دردسر برای تیم ملی درست نمی کنیم تا آنها به خوبی آماده شوند. کلاف های نادرست را به سمت تیم ملی پرتاب نمی کنیم. از سازمان لیگ تشکر می کنیم.یکی از بهترین برنامه های چند سال اخیر طراحی شده است. 

وی درباره انتخاب افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه خاطرنشان کرد: به ایشان تبریک می گویم. آرزویی که برای حسنی خو کردم را برای ایشان می کنم. امیدوارم قطع به یقین استقلال مسیری را طی کند تا بتواند به آرمان های خود برسد.

وی درباره خط خوردن آرش افشین و میثم مجیدی و همچنین شایعه جدایی حاج محمدی در نیم فصل تصریح کرد: درباره حاج محمدی اشتباه به عرضتان رساندند و درباره دو بازیکن دیگر هم باید بگویم تصمیم گرفتیم با هجده بازیکن باشیم و مشکل خاصی نیست. 

منصوریان درباره شکستن طلسم نبردن های استقلال در بازی برابر پیکان افزود: استقلال و پرسپولیس همواره محکوم به برد هستند. این دو تیم برای هواداران شان جذابیت فراوانی دارند. هرکسی که صبح از خواب بلند می شود یا استقلالی است یا پرسپولیسی. ما هفته به هفته از لحاظ بدنی بهتر شده ایم. شانزده موقعیت خلق کردیم و انشاالله بتوانیم در بازی برابر پیکان به نتیجه مطلوب برسیم. زمانی که در نفت بودم بردهای ما زیاد به چشم نمی آمد. اما استقلال و پرسپولیس بحث شان متفاوت است.

وی درباره زمین تمرین استقلال و انتقاداتی که نسبت به وضعیت چمن کمپ استقلال داشت گفت: درباره زمین گلایه کردم. دیشب هم گلایه مان را به رئیس جدید اعلام کردم. کمپ باید هم سالن برای ما داشته باشد و هم دفتر باشگاه آنجا باشد. می توانیم درآنجا سرمایه گذاری کنیم. امید ابراهیمی بهترین بازیکن ایران است. نمی توانم توجیه خوبی برای هواداران داشته باشم که زمین زمین خوبی نیست. به خاطر همین تمرین را بعد از 55 دقیقه تعطیل کردم. یک بار اعتراض کردم و دیدم که به برخی آقایان بر خورده است. ابزار من زمین است و وسایلی که باید در اختیار داشته باشم. من با شهرداری منطقه 18 صحبت کردم. به ما ورزشگاه دادند اما زمین آن نشست کرده است. ما چگونه در آنجا تمرین کنیم. تا آن زمین بخواهد آماده شود 6،7 ماه زمان می برد. از طرفی بازیکن باید دو ساعت در ترافیک باشد تا دوساعت تمرین کند.

وی درباره حمایت باشگاه از او و اینکه تا چه زمانی ادامه دار خواهد بود و مقایسه عملکردش با پرسپولیس فصل گذشته گفت: عملکرد ما را با پرسپولیس گذشته مقایسه می کنند. از حمایت هواداران تشکر می کنم.بچه ها پس از بازی با صنعت نفت با شرمندگی به داخل رختکن رفتند. پیشکسوتان با اس ام اس و تلفن، هوادارانی که در خیابان ها مرا می بینند یا بنرهایی که می آورند حمایت می کنند و کسانی که انتقاد می کنند کاری ندارم. آنها انتقادشان را همچنان ادامه دهند. با تمام وجود تلاش می کنیم مسیر را عوض کنیم. پرسپولیس اگر سال قبل نتیجه گرفت به خاطر صبر هوادارانش بود. قطع به یقین قول می دهم هواداران تیم با صلابتی را خواهند دید و اصلا نگرانی به دل راه ندهند. 

 سرمربی استقلال درباره اینکه چه نظری درباره نظرسنجی 90 دارد بیان داشت: من برنامه 90 را دیدم.من با خودم پلیس آورده ام (خنده) و این سوال به بازی فردا ارتباطی ندارد. 

سرمربی استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: خود من با نفت پرسپولیس را بردم. اما دیدم که هواداران 10 دقیقه برانکو را تشویق کردند. در این فضا ناامیدی وجود ندارد. ما بازیکنان خوبی به خدمت گرفته ایم. انشاالله سعی می کنیم زود اوج بگیریم. 

منصوریان درپایان درباره عملکرد خط دفاعی و تغییرات زیاد در این خط گفت: سعی کردیم عیب و ایرادهای خط دفاعی را برطرف کنیم. تا زمانی که وضعیت کنعانی زادگان و عمل کردن و نکردنش مشخص شود یک دفاع اضافه می کنیم. ما در پست دفاع چپ پنج تغییر داشتیم و به یعقوب کریمی رسیدیم. یعقوب با توجه به اینکه سابقه حضور در تیم ملی را دارد باید یعقوب کریمی واقعی شود. ما به او امیدوار هستیم.

دیدگاه‌ها  
Metti-Totti
0 #1 Metti-Totti 1395-05-20 15:18
حمایت تا قیامت..
با داش علیمنصور تا ستاره سوم..
نقل قول کردن
shayan
0 #2 shayan 1395-05-20 15:31
ما پشت تیم میمونیم چون ایمان داریم درست میشه و این مسیر نهایتا به قهرمانی ختم میشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار