Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/esteghlal/kadre_fanni/Ali_Chini/ali_chiniii.jpg'

ali chiniii

علی چینی سرمربی استقلال معتقد است که استقلال به زودی به روزهای خوب خود باز خواهد گشت

به گزارش استقلال نیوز علی چینی در گفتگو با تسنیم در مورد دلیل نتیجه نگرفتن استقلال در چهار بازی ابتدایی لیگ گفت: ما دنبال بهانه نیستیم و وقتی دچار مشکل می‌شویم، به سرعت می‌خواهیم آن‌را برطرف کنیم. استقلال امسال دچار تغییرات نسبتاً زیادی شده و ترکیب اصلی این تیم نسبت به سال گذشته شش یا هفت جابه‌جایی داشته است.

مربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: طبیعتاً تیم ما نیاز به زمان دارد و مطمئن باشید روزهای خوب استقلال هم فرا می‌رسد. در چهار بازی گذشته بدشانسی هم آوردیم، ولی می‌دانیم که باید روی مسائل فنی بیشتر کار کنیم.

وی ادامه داد: از هواداران استقلال می‌خواهم که از تیم‌شان حمایت کنند. ما به حمایت آنها و پیشکسوتان تیم نیاز داریم. از طرفی خودمان بیشتر از هواداران ناراحت هستیم و تلاش می‌کنیم تا خیلی زود به بهترین شرایط ممکن برسیم. در تعطیلات چند بازی دوستانه انجام خواهیم داد و روی مسائل تاکتیکی کار خواهیم کرد تا وضعیت خوبی برای شروع لیگ برتر داشته باشیم.

چینی درباره اختلاف هشت امتیازی با پرسپولیس آن هم بعد از چهار بازی عنوان کرد: این اختلاف امتیاز قابل جبران است. شما دیدید که فصل گذشته پرسپولیس هم در ابتدای لیگ نتیجه نگرفت، اما در ادامه توانست خودش را به بالای جدول برساند و در نهایت به‌دلیل تفاضل گل کمتر قهرمانی را از دست داد. ما تلاش می‌کنیم خیلی زود امتیازهای از دست داده را جبران کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار