9dd06efd 3684 4d5a 85a9 b84532a847bd

نصرالله عبدالهی رسما با تصصیم هیات مدیره باشگاه استقلال به سمت سرپرستی این تیم در آمد

به گزارش استقلال نیوز رضا افتخاری در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره جلسه اعضای هیات مدیره این باشگاه گفت: در این جلسه با پیشنهاد منصور پورحیدری و تصویب اعضای هیات مدیره نصرالله عبداللهی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شدند. همچنین در ادامه جلسه بهتاش فریبا با تصویب هیات مدیره به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال استقلال به کادر فنی این تیم اضافه شد.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه افزود: یکی از دیگر مصوبات هیات مدیره تشکیل صندوق حمایت از پیشکسوتان بود که برای حمایت از پیشکسوتان محترم این باشگاه انجام شد.

افتخاری در ادامه ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، تصریح کرد: باید از همه اعضای هیات مدیره که در ابتدای فصل توانستند بازیکنان مورد نظر کادرفنی را جذب کرده و پیش پرداخت آنها را فراهم کنند و اردوی مناسبی در ارمنستان را تدارک ببینند، تشکر ویژه ای داشته باشم. سرپرست باشگاه استقلال در پایان گفت: در نهایت مقرر شد به صورت ماهیانه نشست خبری با حضور اصحاب رسانه برگزار کنیم و در این جلسات پاسخگوی سوالات این عزیزان باشیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار