EFbashgah

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است برای شوک دادن به استقلال بیشتر از انتخاب سرپرست و مدیر فنی بضاعت نداشته است!

به گزارش استقلال نیوز رضا افتخاری پس از جلسه هیات مدیره استقلال اظهار داشت: ببخشید که جلسه ما طولانی شد شما معطل شدید. جلسه خوبی بود و تصمیمات خوبی گرفته شد. دو تغییر داشتیم. یکی این که پورحیدری با توجه به کسالتی که داشتند و پزشک معالج می گفت نباید روی نیمکت بنشیند و به همین دلیل نصراله عبدالهی سرپرست تیم استقلال شد.

وی درباره حضور بهتاش فریبا در استقلال گفت:چند گزینه برای مدیر فنی معرفی شدند که در نهایت بهتاش فریبا به که به شدت با منصوریان هماهنگ است را مدیر فنی کردیم. در فوتسال هم چنین تجربه ای داشتیم و از مدیر فنی استفاده کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال افزود:با خود منصوریان هم جلسات خوبی داشتیم. خواستیم یک شوک به استقلال وارد کنیم که این کار را کردیم. این بضاعت ما برای شوک بود. اگر بضاعت مان فرق می کرد تصمیم دیگری می گرفتیم. اما با وضع موجود تصمیم به این موضوع گرفتیم. امروز وزیر ورزش به تمرین استقلال می آید و به بازیکنان مان روحیه خواهد داد.شرایط استقلال روز به روز بهتر می شود.

وی درباره درباره اینکه آیا منصوریان آلترناتیو دارد یا نه بیان داشت:آلترناتیو کلمه خوبی نیست. الان این شرایط اصلا وجود ندارد. خیلی مرد باشیم این شرایط را حفظ می کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال افزود:در آینده ممکن است اتفاقات جدیدی بیفتد. اگر وضع باشگاه بهتر شود به منصوریان به نوع دیگری کمک خواهیم کرد. از هواداران می خواهیم به منصوریان حمایت کنند چون اولویت ما خود اوست.

افتخاری درباره بحث اولتیماتوم به منصوریان بیان داشت:اولتیماتوم کلمه خوبی نیست.منصوریان زحماتش را می کشد و در تیم های قبلی نتیجه گرفته و کارنامه اش قابل قبول است. هدف مان کمک به ایشان است.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار