jabari2

متاسفانه فرزند سلطان جباری به دلیل بیماری در وضعیت نامناسبی قرار دارد و این مسئله باعث شد تا سلطان جباری از هواداران استقلال التماس دعا داشته باشد

به گزارش استقلال نیوز علی جباری در گفت و گو با کاپ، در خصوص آخرین وضعیت دخترش اظهار داشت: متاسفانه دخترم شرایط خوبی ندارد. دو روز است که وی با به صورت مصنوعی نفس می کشد. از هواداران استقلال می خواهم برای سلامتی دخترم دعا کنند.

وی درباره اینکه از مسئولان استقلال چه کسی با او تماس گرفته است تصریح کرد: از مسئولین حال حاضر استقلال هیچ کس تماسی با من نداشته است. فقط مسعود معینی، نظری جویباری، پرویز مظلومی و آرش برهانی که دیگر در استقلال حضور ندارند پیگیر وضعیت دخترم بودند. از آنها ممنونم که پیگیر حال ما بوده اند. 

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال در خصوص تشکیل کمیته فنی گفت: قرار است این کمیته تشکیل شود. آقای معینی و پورحیدری و به احتمال فراوان بنده، قراب و اکبر کارگر جم نفرات این کمیته خواهیم بود. همچنین تصمیم گرفتیم دو نفر از پیشکسوتانی که بیرون مجموعه کنونی حضور دارند در این کمیته فعالیت داشته باشند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار