20120205151938 fariba

بهتاش فریبا مدیر فنی تیم استقلال در مورد نتایج اخیر استقلال گفت:منصوریان سرمایه استقلال است و به او و توانایی هایش اعتقاد داریم و مطمئن هستیم استقلال به زودی به شرایط آرمانی باز خواهد گشت

به گزارش استقلال نیوز بهتاش فریبا درباره آخرین وضعیت استقلال و نتایج ضعیف این تیم در 4 هفته ابتدایی اظهار داشت: هواداران حق دارند نگران باشند. خود ما هم نگران هستیم. اما امیدمان قطع نشده است. لیگ هنوز جلو نرفته و تنها 4 هفته گذراندیم. می خواهیم تمام بزرگترها و بچه ها را جمع کنیم. باید یکدل شویم. انشا... به زودی برمی گردیم.

وی در ادامه افزود: از مدیریت تا تدارکات همه باید کمک کنند.کادر فنی بسیار خوبی داریم. تیمهای بزرگ هم دچار چنین مشکلی می شوند. منصوریان سرمایه استقلال است و به او و توانایی هایش اعتقاد داریم. 

مدیرفنی استقلال درباره حضورش در این تیم تصریح کرد: من که اولا دنبال جایگاه در استقلال نبودم و فقط در حد توانم کمک می کنم. جایگاه واقعی طبق حکم و قرارداد، مدیر فنی است اما به عنوان مربی روی نیمکت می نشینم. کسی بخواهد کمک کند باید نزدیک باشد و از روی سکو نمی تواند کمک کند.

وی در ادامه افزود: من روی نیمکت می نشینم. بیرون کار هم اقای عبداللهی و بقیه بزرگترها کار را انجام می دهند. تا آنجا که من میدانم شخص دیگری قرار نیست اضافه شود.

فریبا در پایان گفت: اولین هدفم این است که بچه ها را از پایین تا بالا به هم بچسبانم. مطمئن باشید باشگاه می تواند به جایگاه واقعی اش برگردد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار