e812e4b1 5ef0 44ea 8bbb b434c9759bd7

عظیم گوگ مدافع استقلال در مورد ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال و الگوی فوتبالی خود گفت:از اینکه در استقلال هستم خوشحالم کاش در کنار پژمان منتظری الگوی فوتبالی خودم بازی میکردم

به گزارش استقلال نیوزعظیم گوگ در گفت وگو با کاپ،درباره ثبت قراردادش با استقلال اظهار داشت: من از سال گذشته  در تمرینات حضور داشتم اما فدراسیون فوتبال مجوز این را نداد تا اسمم به تیم اضافه شود امسال هم از ابتدا در تمرینات بودم و خداراشکر امروز رسما به استقلال پیوستم تا با توکل به خدا بتوانم در این تیم بزرگ بازی کنم.

وی درباره پست خود و همچنین جذب پادووانی گفت: من در دفاع وسط بازی می کنم.پادووانی هم بازیکن خوبی است و مسلما با حضور ایشان باید بیشتر تلاش کنم. البته باید بگویم همین که در استقلال و در کنار این همه ستاره تمرین می کنم برایم افتخار است. 

مدافع جوان استقلال در پاسخ این سوال که الگویش چه کسی است بیان داشت: من عاشق فوتبال پژمان منتظری هستم. ای کاش این فصل آقا پژمان هم به تیم اضافه می شد تا من در کنارش تمرین می کردم. البته همین الان هم بزرگتر های تیم مثل رحمتی و حیدری هوای ما جوان ها را دارند. 

گوگ در پایان درباره شرایط استقلال گفت:شک نکنید از بازی با ماشین سازی استقلال متفاوتی را خواهید دید.امیدوارم روند نتیجه گیری مان را آغاز کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار