3902

علی منصوریان سرمربی استقلال در مورد شرایط استقلال گفت:ما به فکر این هستیم که استقلال متحول شده ای را به لیگ برگردانیم

به گزارش استقلال نیوز علیرضا منصوریان در گفت و گویی درباره علاقه خود به استقلال اظهار داشت:من سال ها قبل از اینکه پیراهن استقلال را برتن کنم،هوادار این تیم بودم.یادم هست در سال 61 و آن بازی خاطره انگیز که استقلال با گل پرویز مظلومی پرسپولیس را شکست داد همراه با پدرم در ورزشگاه آزادی حضور داشتم و برد استقلال را جشن گرفتیم.

وی ادامه داد:من در سال 87 با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کردم و بابت این موضوع بسیار خوشحالم که چنین افتخاری را داشتم.این روزها که سرمربی استقلال هستم دفتر باشگاه در سعادت آباد است اما به عشق هواداران دو ساعت زودتر به محل تمرین می روم تا با آنها صحبت کنم.دلیلش هم این است که خودم را جزیی از هواداران می دانم و هرگز میان آنها با خودم فاصله ای حس نکرده ام.

منصوریان افزود:باید از حوصله و صبر هواداران استقلال در 4 هفته نخستین لیگ برتر تشکر کنم.آنها واقعا یار و یاور تیم بودند.بدون شک استقلال متحول شده ای را همگان در آغاز دوباره لیگ برتر و بازی ماشین سازی خواهند دید و تیمی با صلابت را روانه میدان می کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار