13940807145421816408514

پرویز مظلومی سرمربی استقلال پس از تساوی مقابل ذوب آهن مدعی در کنفرانس پس از بازی عنوان کرد:

 

پرویز مظلومی در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: این طور که من می خواستم بازی خوب از آب درنیامد. البته با توجه به دوری از بازی و تعطیلات، تیم شاداب نبود. این به دلیل بدنسازی هایی است که در تعطیلات انجام دادیم.  می دانستیم اساس کار ذوب آهن روی ضد حملات است. ما ابتکار عمل را در دست گرفتیم و موقعیت های خوبی داشتیم اما با رشادت دروازه بان حریف گل نزدیم. به هر حال ذوب آهن تیم خوبی است و انتظار می رود از تیم ما و ذوب آهن بازی بهتری ارائه شود. به گل محمدی تبریک می گویم و فکر می کنم بازی سختی در اصفهان داشتیم. اگر دو سه هفته دیگر این مسابقه برگزار می شد، کیفیت مسابقه بیشتر می شد. شرایط روحی روانی بازی های قبلی در روحیه امروز بچه ها تاثیر داشت. بچه ها تلاش خود را کردند و به آن ها تبریک می گویم.

سرمربی استقلال افزود: ما با شناختی که از ذوب آهن داشتیم نگذاشتیم اشتباهات بازی رفت ما تکرار شد. البته ضربات ذوبی ها ضربات آنچنانی نبود که گل بزنند چون رحمتی درون دروازه ما بود. ضمن اینکه ما هم موقعیت داشتیم و  من خودم در باره ضربه روزبه فکر کردم که توپش گل  شده است.

وی درباره رقبای استقلال اذعان داشت: تمام تیم هایی که ما را تعقیب می کنند رقیب ما هستند اما ما سعی می کنیم صدرنشینی را تا آخر فصل حفظ کنیم. ذوب آهن، پرسپولیس و حتی تراکتور که 10 امتیاز از ما فاصله دارد می توانند رقیب باشند. در نیم فصل دوم هر مسابقه ای یک فینال است.

مظلومی درباره کارت زرد مهدی رحمتی و سه اخطاره شدن وی و این که آیا عمدا این کارت گرفته شد که در بازی با استقلال اهواز وی بازی نکند، تصریح کرد: با مهدی رحمتی دروزن رختکن برخورد کردم که چرا کارت گرفتی؟ من به عنوان یک مربی بازی با استقلال اهواز را بازی ساده ای نمی بینم. رحمتی نیاز به استراحت داشت اما خودش اصرار داشت که بازی کند. او مصدوم بود و همین مساله باعث می شد که در زدن ضربات تاخیر داشته باشد.

سرمربی استقلال در خاتمه درباره مشکلات مالی باشگاه به کاپ گفت: خوشبختانه باحمایت هیات مدیره و اسپانسر این مشکل برطرف شده و باید از آن ها تشکر کنیم.

لینک دانلود

کاپ

 

 

دیدگاه‌ها  
Mohammad77
0 #1 Mohammad77 1394-11-13 16:43
تعویض های مظلومی بیشتر جنبه بستن دهن بازیکن داره تا اینکه تاکتیکی باشه وگرنه هر بشری میفهمه رمضانی خیلی بهتر از برزای میتونست بازی کنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار