zamani

حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:با پیروزی دیروز استقلال من مطمئنم تا قبل نیم فصل تیم ما به صدر جدول خواهد رسید

به گزارش استقلال نیوز حسن زمانی در گفت‌وگو با  تسنیم درباره پیروزی دو بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: این نتیجه را از قبل پیش‌بینی کرده و گفته بودم که استقلال پس از دربی روی ریل موفقیت می‌افتد. استقلال به تازگی گوشه‌هایی از توانایی‌‌های خود را به نمایش گذاشته و امیدوارم این مسئله ادامه داشته باشد.

وی افزود: به دلیل عدم کسب نتایج مطلوب در هفته‌های گذشته، هواداران کمی دلخور شده بودند، اما بازیکنان با این برد عیدی خوبی به آنها دادند. اگر همین روند ادامه پیدا کند، استقلال تا قبل از نیم فصل صدر جدول را خواهد گرفت.

عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به عدم مصاحبه بازیکنان پس از پایان بازی تصریح کرد: این مسئله در حال حل شدن است و در تعطیلات همه چیز به روال گذشته بازمی‌گردد. اسپانسر، صدا و سیما و سازمان لیگ هر کدام در چارچوب خود حق و حقوق‌هایی دارند.

زمانی در خصوص اینکه چرا وقتی خبر انتخاب حسن روشن به عنوان مشاور شهاب جهانیان در سایت باشگاه اعلام شد، این خبر خیلی زود از این سایت برداشته شد، گفت: در این زمینه سوء‌تفاهم شده بود و با صحبت‌هایی که خواهد شد، مشکلات حل می‌شود. این اتفاقات در تیم بزرگ استقلال به صلاح نیست و امیدوارم در آینده شاهد این مسائل نباشیم.

وی در مورد اینکه بین شهاب جهانیان و سیدرضا افتخاری تعاملی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: قرار نیست خودمان به این مسائل دامن بزنیم. استقلال باشگاه بزرگی است و انسان‌های بزرگی هم می‌ خواهد. در آینده امیدوارم بتوانیم بهترین کادر مدیریتی را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها  
رحیم
0 #1 رحیم 1395-07-01 10:04
تو رو خدا می دانی تا نیم فصل چند بازی باقی مانده ..؟
نقل قول کردن
ارنا
0 #2 ارنا 1395-07-01 12:51
آش به همین خیال باش
نقل قول کردن
دختر سرخ
0 #3 دختر سرخ 1395-07-01 12:52
مگر در خواب ببینی که اونم غیر ممکنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار