B F

بهتاش فریبا پیشکسوت و مدیر فنی استقلال در مورد آخرین شرایط باشگاه استقلال گفت:خوشحالم که تیم استقلال شرایط تیمی خوبی پیدا کرده است

به گزارش استقلال نیوز بهتاش فریبا درباره شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال شرایطش طوری بود که تغییراتش در سطح کلان انجام شد. هم مدیریتی و هم فنی و تغییراتی به وجود آمد که کار را  سخت کرده بود. به هر حال تیم باید هماهنگ می شد و این اتفاق با تاخیر رخ داد.

وی افزود: من هفته چهارم اضافه شدم اما به نظرم قبل از آن هم بازیکنان خوب بازی می کردند. حتی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان که نتیجه را واگذار کردیم، باز هم بازی خوبی را از سوی بازیکنان شاهد بودیم. مثلا در بازی با نفت آبادان 2 تا توپ آمد و گل شد که البته این هم عیب است.

مربی استقلال تصریح کرد: به تدریج استقلال از هفته پنجم و بعد از تعطیلات جام گرفت. پلن a و b و c داشتیم. می گفتند خسرو حیدری را بگیرید، استقلال تمام می شود اما دیدید در بازی ماشین سازی و پرسپولیس کارهای تاکتیکی بدون حیدری هم انجام دادیم.بازی ماشین سازی، پرسپولیس و برد مقابل ذوب آهن و دیروز هم جام حذفی روند رو به رشد ما را نشان می دهد.

فریبا درباره گلزنی علی قربانی گفت: من قبل از اینکه به این تیم اضافه شوم، اعلام کرده بودم قربانی می تواند یکی از بهترین های استقلال باشد. گل خوب می زند و قد و قامت خوبی دارد. اگر سال قبل در نفت مصدوم نمی شد، می توانست یکی از بهترین ها باشد. کاوه و افشین هم خیلی خوب کار می کنند.

دیدگاه‌ها  
Niloooo
+1 #1 Niloooo 1395-07-11 14:26
ان شاالله همين روند رو به رشد رو ادامه ميديم و ميريم برا دو جامًً
يه يادي هم بكنيم از تيم ضعيف كش قشقايي خخخخ
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار