b99a0d02 5afb 4aaf 8032 dcb8e471ced5

میثم مجیدی مدافع چپ استقلال در مورد شرایط خود و باشگاه استقلال گفت:خداروشکر شرایط تیم بسیار خوب است و من هم با تمام توان تمرین خواهم کرد

به گزارش استقلال نیوز میثم مجیدی مدافع کناری تیم فوتبال استقلال تهران پس از چند هفته نیمکت نشینی در بازی برابر ملوان نوین در ترکیب اصلی آبی پوشان تهرانی قرار گرفت و نمایش قابل قبولی داشت. این بازیکن در گفت و گو با کاپ، درباره پیروزی بر ملوان نوین، تعطیلی لیگ برتر، ضربه ای که در بازی با ملوان نوین از یک هوادار خورد و همچنین دو بازی پیش روی تیم ملی صحبت کرد که متن آن  را در ادامه می خوانید.

*از شرایط خودت و استقلال بگو.

شرایط خیلی خوبی داریم. در تعطیلاتی که به وجود آمد به هماهنگی لازم رسیدیم. خدا را شکر در دو بازی اخیر هم به دو برد دست پیدا کردیم و دیگر روی دور پیروزی افتاده ایم. امیدوارم این روند با شروع مجدد مسابقات لیگ برتر ادامه داشته باشد. 

*مقابل ملوان نوین به برد خوبی دست پیدا کردی. باخت پرسپولیس به قشقایی تاثیری در بازی شما مقابل ملوان داشت یا خیر؟

بله. جام حذفی جام شگفتی هاست. به دلیل اینکه این رقابت ها به صورت تک بازی برگزار می شود تیم های کم نام و نشان به دنبال این هستند تا در برابر تیم های لیگ برتری علی الخصوص استقلال و پرسپولیس خودی نشان دهند و همین کار را سخت می کند. باخت پرسپولیس به قشقایی باعث شد ما اصلا حریف را دست کم نگیریم و خدا را شکر در همان دقایق اول به گل رسیدیم و دیگر کنترل بازی را در دست گرفتیم.

*در این فصل کمتر به میدان رفتی و فراز و نشیب زیادی داشتی. دلیل این امر چیست؟

اگر بازی نکرده ام نظر کادر فنی بوده است و من به آن احترام می گذارم. تنها کاری که از دستم بر می آید این است که تمریناتم را چند برابر کنم تا جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. در ضمن اولویت موفقیت استقلال است.

*این بازی نکردن های تو باعث شد تا شایعه جدایی ات در نیم فصل قوت بگیرد. نظرت در این باره چیست؟

تاکنون صحبتی در این باره نشده و تمام تمرکزم بر روی استقلال است. در پست من چند بازیکن وجود دارند و این امر هم طبیعی است. استقلال تیم بزرگی است و نیاز دارد در هر پست چند بازیکن داشته باشد. استقلال قهرمان آسیا بوده و من هم با این قضیه که در پستم چند بازیکن وجود داشته باشد هیچ مشکلی ندارم و تمام تلاشم را می کنم تا به ترکیب اصلی برسم.

*در بازی با ملوان نوین از سوی هواداران تیم حریف بسیار به شما فحاشی شد.

متاسفانه این اتفاق پارسال هم برای ما رخ داد و در این فصل هم شاهد آن بودیم. اتفاق بسیار ناراحت کننده ای است اما دیگر به آن عادت کرده ایم. 

*یک اتفاق عجیب هم برای تو افتاد و یکی از هواداران تیم ملوان نوین وقتی می خواستی پرتاب اوت را انجام دهی از پشت فنس ها به پشت سر تو ضربه ای زد.

اصلا فکرش را نمی کردم چنین اتفاقی رخ دهد. زمین فوتبال بود و انتظار چنین برخوردی را نداشتم. هوادار ملوان نوین هم از پشت مرا مورد نوازش قرار داد و به من لطف داشت و پس گردنی زد! اما اگر خارج از زمین فوتبال بود نمی گذاشتم مرا بزنند و با او طور دیگری صحبت می کردم. اما چه کنم که در زمین فوتبال حضور داشتم و کاری از دستم بر نمی آمد. البته اشکالی هم ندارد. شاید آن بنده خدا در شرایط نرمال نبود.

*تیم ملی فوتبال ایران دو بازی حساس مقابل ازبکستان و کره جنوبی دارد. پیش بینی تو از این دو بازی چیست؟

بله همان طور که گفتید دو بازی حساس پیش روی تیم ملی فوتبال ایران است. امیدوارم بتوانند حداکثر امتیازات را به دست آورند. اگر تیم ملی موفق شود باشگاه ها هم پیشرفت می کنند و این تعطیلی ها که در لیگ به وجود می آیند به خاطر موفقیت تیم ملی است. البته باید بگویم تعطیلات به وجود آمده به نفع استقلال بود.

*تیم های ملی فوتسال و فوتبال ملی نوجوانان در این چند روز افتخارات زیادی کسب کرده است.

من هم به نوبه خودم موفقیت را تبریک می گویم. بچه های فوتسال دست به کار بزرگی زدند. آنها اگر بدشانسی نمی آوردند قهرمان می شدند. تیم نوجوانان هم با کسب عنوان نایب قهرمانی و صعود به جام جهانی دست به کار بزرگی زد و امیدوارم که آینده این بازیکنان جوان روشن باشد. 

*درباره بازی با سیاه جامگان در هفته هشتم لیگ برتر هم صحبت کن.

سیاه جامگان هم تیم خوبی است اما مطمئن باشید فقط برای کسب پیروزی به مشهد می رویم. طبق گفته کادر فنی هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. خودم هم تلاش می کنم تا فیکس باشم و دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شوم. 

*شنیده ای که قرار است قراردادهای بازیکنان استقلال کم شود؟

هنوز در این باره با ما صحبتی نشده است و البته قراردادهای ما هم که ابتدای فصل امضا کردیم قانونی بوده و مشکلی ندارد.

*منصور پورحیدری چند روزی است در بیمارستان حضور دارد اما تو به عیادتش نرفتی. چرا؟

متاسفانه مشکلاتی به وجود آمد که نتوانستم به عیادت منصورخان بروم اما حتما طی یکی، دو روز آینده این کار را خواهم کرد. از مردم عزیز هم می خواهم که برای سلامتی منصور پورحیدری دعا کنند.

دیدگاه‌ها  
Niloooo
0 #1 Niloooo 1395-07-13 14:14
اميدوارم از نيمكت نشيني درس گرفته باشي و عملكردت بهتر از قبل باشه.
نقل قول کردن
shayan
0 #2 shayan 1395-07-14 09:25
نیم فصل بیرونه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار