9dd06efd 3684 4d5a 85a9 b84532a847bd

نصرالله عبدالهی پیشکسوت و سرپرست باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت این باشگاه گفت:این روزها منتظر پرداخت هزینه ها از طرف اسپانسر هستیم

به گزارش استقلال نیوز نصرالله عبداللهی در گفت و گو با کاپ، درباره اتفاقی که شب گذشته برای منصور پورحیدری رخ داده است اظهار داشت: من صبح این موضوع را شنیدم. البته سرمربی تیم ما دیشب به محض آنکه از ماجرا باخبر شده خودش را به بیمارستان رسانده و تا دیروقت در کنار منصور بوده است. همه ما از مدیران تا بازیکنان استقلال دوست داریم هرلحظه در بیمارستان در کنار منصور باشیم. اما او در سی سی یو است و نمی خواهیم با حضورمان مزاحمت ایجاد کنیم. از هواداران استقلال و کل مردم ایران می خواهم در این روزهای عزیز برای سلامتی منصورخان دعا کنند.

وی درباره مشکلات مالی استقلال گفت: باشگاه به دنبال پول است و افتخاری تلاش می کند هرچه سریعتر این مشکل را حل کند. البته ما از اسپانسر باشگاه طلبکار هستیم و منتظریم پولی که اسپانسر قرار است بدهد به حساب باشگاه برود. بعد از آن دیگر مشکلی نخواهد بود. 

عبدالهی درباره این موضوع که لئوناردو پادوانی تهدید به ترک تمرینات کرده است گفت: پادوانی تهدید نکرده اما این حق طبیعی بازیکن است که پیگیر مطالباتش شود. ما هم در تلاشیم که به زودی پول او را بدهیم. البته به جز پادوانی حقدوست هم است که پولی نگرفته که این دو نفر وقتی پول به حساب باشگاه واریز شود مطالباتشان را خواهند گرفت.

سرپرست آبی پوشان در ادامه درباره این بحث که مشکل اسپانسر استقلال با تلویزیون و سامانه هواداری باشگاه است گفت: من هم چیزهایی شنیده ام اما می دانم که این مشکل مشترک ما و پرسپولیس است و مدیران دو باشگاه در تلاش هستند که به زودی حل شود.

عبداللهی در پایان درباره مطالبات منصور پورحیدری نیز گفت: منصور در اولویت است و هر وقت به باشگاه پول برسد اول از همه به ایشان پرداخت می شود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار