768cb8ec 1f43 4ad3 89e4 45149c988b9c

محمد خرمگاه که به جای علی منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان شرکت کرده بود در مورد این بازی گفت:ما با تمام توان به مشهد آمده ایم و به فکر کسب 3 امتیاز خواهیم بود

 

به گزارش استقلال نیوز محمد خرمگاه که به جای علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سیاه‌جامگان حضور یافته بود، در ابتدا اظهار داشت: ما با تمام توان راهی مشهد شده‌ایم و امیدواریم که شرایط بهتری در بازی مقابل سیاه‌جامگان نسبت به بازی‌های قبل داشته باشیم.

وی افزود: مطمئن باشید که ما برای برد به مشهد آمده‌ایم و مقابل سیاه‌جامگان فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. چیدمان تیم‌مان نیز به گونه‌ای است که از ابتدا به‌دنبال گلزنی و کسب امتیاز کامل از این دیدار باشیم.

خرمگاه با اشاره به تعطیلات لیگ برتر گفت: این شرایط برای همه تیم‌ها مثل یکدیگر است. همین تیم سیاه‌جامگان هم شبیه به ما در تعطیلات بوده است. همه تیم‌ها از مسابقات دور شده‌اند و این مسئله از لحاظ ذهنی و روانی است، اما این باید هنر کادرفنی هر تیمی باشد تا تیمش را در شرایطی نگه دارد که همواره  آماده هر رقابتی باشد.

مربی استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا تا این حد در ترکیب اصلی آبی‌پوشان طی هفته‌های گذشته تغییر ایجاد شده است، تأکید کرد: برای ما اسم بازیکنان و نفرات تیم اصلاً مهم نیست. ما همیشه به این موضوع اهمیت می‌دهیم که چه بازیکنی بهترین کیفیت را دارد. اتفاقاً خیلی «چرخ» زدیم تا بهترین نفرات را در بهترین پست‌ها انتخاب کنیم و حالا به شرایط بهتری رسیده‌ایم، اما نیاز داریم با افزایش تمرینات، بتوانیم بالاترین کارایی و کیفیت را در بازی‌های‌مان نشان دهیم.

خبرگزاری تسنیم

دیدگاه‌ها  
hamid
+1 #1 hamid 1395-07-23 21:38
به امید بردی دلچسب… ..
نقل قول کردن
shayan
0 #2 shayan 1395-07-24 09:50
به امید برد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار