Amoo nassi

نصرالله عبداللهی پیشکسوت و سرپرست باشگاه استقلال در مورد آخرین شرایط باشگاه استقلال گفت:خداروشکر تیم شرایط خوبی پیدا کرده است و کم کم به بالای جدول نزدیک میشود

به گزارش استقلال نیوز نصرالله عبداللهی در گفت و گو با کاپ، درباره اینکه گفته می شود استقلالی ها مشکل مالی دارند اظهار داشت: یک تیم را در ایران پیدا کنید که مشکل مالی نداشته باشد. همه تیم ها چنین مشکلی را دارند. مطمئن باشید باشگاه پیگیر حل مشکل مالی بازیکنان است تا آنها با فراغ بال بیشتری در بازی ها حاضر شوند.

وی درباره حرکت بختیار رحمانی بعد از تعویض خاطرنشان کرد: این حرکت ها درست نیست و ما آن را تایید نمی کنیم. البته او بعد از بازی گفت پایم درد می کرد و به خاطر آن اعصابم خراب بوده است. مطمئن باشید در آینده بازیکنان استقلال عادت می کنند که دیگر از این کارها انجام ندهند. 

سرپرست تیم استقلال ادامه داد:ما با کادر فنی هماهنگ هستیم و اگر بازیکنی را به ما اعلام کنند با آن برخورد خواهیم کرد. شاید برخی از بازیکنان در خفا حرکاتی را انجام دهند کسی متوجه نشود اما اگر کادر فنی دراین خصوص به ما چیزی اعلام کند موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی درباره غیبت کریمی، حیدری و رضایی در تمرین دیروز استقلال ادامه داد: همه این غیبت ها با کادر فنی هماهنگ بوده و همگی به دلیل آسیب دیدگی در تمرین حضور نداشتند.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد آخرین شرایط باشگاه استقلال گفت:خداروشکر تیم شرایط خوبی پیدا کرده است و کم کم به بالای جدول نزدیک میشود.

عبداللهی در پایان درباره آخرین وضعیت پورحیدری گفت: منصور حالش خوب نیست. از هواداران می خواهم برایش دعا کنند. ما و هیات مدیره در تلاش هستیم تا اولین پولی که به باشگاه تزریق می شود به پورحیدری بدهیم. او از پارسال هم طلب دارد و حقش است که مطالباتش پرداخت شود.

دیدگاه‌ها  
Metti-Totti
0 #1 Metti-Totti 1395-07-26 15:58
خب پورحیدری الان پول می خواد چیکار؟؟ وقتی افتاده کنج بیمارستان هیات مدیره یادش اومده طلبش رو بده؟؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار