tamrinnn

تمرین امروز صبح استقلال در حالی برگزار شد که علی منصوریان سرمربی استقلال با بختیار رحمانی دقایقی همکلام شد

به گزارش استقلال نیو زتمرین امروز صبح تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 در کمپ باشگاه آغاز شد. پیش از آغاز تمرین بهتاش فریبا، علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه به عنوان اعضای کادر فنی استقلال یک جلسه سرپایی را با بختیار رحمانی، هافبک آبی‌پوشان برگزار کردند.

این جلسه کوتاه به دلیل رفتار رحمانی پس از تعویضش در دیدار با سیاه‌جامگان و رفتن به رختکن تیم انجام شد.

منصوریان در این جلسه خطاب به فریبا گفت که رحمانی در اختیار اوست تا صحبت‌های لازم انجام شود.

محمد خرمگاه نیز برای دقایقی با هافبک استقلال به صحبت پرداخت.

این صحبت‌ها به شکلی بود که به نظر می‌رسید خرمگاه از رحمانی درخواست کرده تا دست از حاشیه‌ها و چنین رفتارهایی بکشد.

* خسرو حیدری تنها غایب تمرین بود. این بازیکن به علت مصدومیت در کلینیک دکتر نوروزی به سر می‌برد.

* بازیکنان استقلال ساعت 11:30 در زمین حضور داشتند و در گروه‌های مختلف بازی تنیس فوتبال را انجام دادند. آنها کری زیادی با یکدیگر داشتند که در این میان علیرضا منصوریان بیشتر از همه برای بازیکنان کری می‌خواند.

* روزبه چشمی زودتر از همه بازیکنان در زمین حاضر شد تا چند دور دور زمین بدود و پس از نیم‌ساعت به رختکن رفت. هنگامی که منصوریان این بازیکن را دید او را در آغوش گرفت. چشمی به علت مصدومیت در لیست استقلال برای نیم‌فصل حضور ندارد اما قرار است در نیم فصل دوم به جمع آبی‌پوشان اضافه شود.

* مهدی رحمتی با چهره‌ای جدید در تمرین حضور داشت. او موهایش را کوتاه کرده بود.

* زمانی که بازیکنان استیو جونز مربی بدنساز استقلال را دیدند به شوخی به او گفتند: در کیش شنا کردی؟ جونز که متوجه حرف بازیکنان شده بود، به شوخی به آنها گفت: من شناگر خوبی هستم. جونز به همراه رابسون روز گذشته برای تمدید مجوز کار خود به کیش سفر کرده بود.

* علی قربانی تمرینات اختصاصی را زیر نظر مربی بدنساز انجام داد. این بازیکن به علت مصدومیت دیدار با سیاه‌جامگان را از دست داده بود.

* پیش از اینکه تمرین به صورت رسمی آغاز شود بهتاش فریبا، بختیار رحمانی را فراخواند تا با او صحبت کند. منصوریان به فریبا گفت که او را در اختیار او قرار می‌دهد تا صحبت‌های لازم را با او کند. صحبت‌های فریبا به همراه خرمگاه با بختیار حدود یک ربع طول کشید و سپس این بازیکن به تمرین اضافه شد. رحمانی در دیدار با سیاه‌جامگان به نشانه اعتراض به تعویض راهی رختکن شده بود و فریبا به عنوان مدیر فنی تیم اعلام کرده بود که با این بازیکن برخورد خواهد شد.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر استیو جونز کارهای کششی و هوازی انجام دادند. او آیتم‌های مختلفی را برای بازیکنان ترتیب داده بود و برخی مواقع به آنها می‌گفت، برخی از شماها آیتم‌ها را به خوبی انجام می‌دهید اما برخی‌ دیگر فاجعه هستید. بخش دیگر تمرین بازی آقا وسط در دو گروه بود که منصوریان در این بخش حضور داشت.

* از تمرین امروز زیاد استقبال نشده بود و تنها 10 هوادار در تمرین حضور داشت.

* حضور علیرضا بیرانوند در دادسرای فرهنگ و رسانه به علت شکایت مالک بهنام پیشرو موضوعی بود که مربیان استقلال در مورد آن صحبت می‌کردند. محمد خرمگاه و علی چینی که فصل گذشته در نفت حضور داشتند و مربی بیرانوند بودند، اعلام کردند که از دروازه‌بان پرسپولیس حمایت خواهند کرد.

* بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند.

دیدگاه‌ها  
shayan
-1 #1 shayan 1395-07-27 12:52
اول از همه تعویض بختیار اشتباه بود ولی رفتاری که خود بختیار انجام داد اصلا درست نبود و نیاز است باهاش صحبت بشه که اینجا استقلال هست و هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست و باید به تصمیم مربی احترام بگذارد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار