1e05a358 bb60 4d5b b751 9342c84454b6

علی منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با فولاد گفت:از بازیکنان جوان تیمم راضی نیستم پیراهن استقلال امانت هواداران به آنهاست.

 

به گزارش استقلال نیوز علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی مقابل فولاد اظهار داشت:در روند کلی بازی مالکیت کلی بازی با ما بود. وسط زمین را به هیچ وجه از دست ندادیم و از گل مان خوب مراقبت نکردیم.در مجموع ما مالک میدان بودیم، اما برخی مواقع میانه میدان را از دست می‌دادیم.می‌توانستیم گل دوم و سوم هم بزنیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم.

وی ادامه داد: در مجموع از بازیکنانم راضی‌ام، اما می‌توانستند بهتر عمل کنند. من از بازیکنان جوان تیمم راضی نیستم. پیراهن استقلال امانت هواداران به آنهاست. این امانت 30 میلیون هوادار است و لبخند و اشک هواداران دست ماست. ما باید از آنها عذرخواهی کنیم و به دلیل یک سهل‌انگاری برد را از دست دادیم. هر کاری در میانه میدان می‌توانستیم انجام دادیم، اما به دلیل سهل‌انگاری پیروز نشدیم.

وی درباره حواشی به وجود آمده میان او و هواداران اهوازی بیان داشت:سوالت را قطع کن! دو سال قبل در این مورد صحبت کردم. مبحث دلخوری نیست بلکه صحبت سوء استفاده است. خانواده من فحش خورده‌اند یعنی چی؟ کل ورزشگاه به خانواده ام فحش دادند. می‌توانستم با حرکات دست آنها را شانتاژ کنم اما این کار را نکردم.

سرمربی استقلال افزود:همشهریان شما نمی‌خواهند بفهمند. دائم در مصاحبه‌هایم می‌گویم فرد خوابیده را با یک تلنگر می‌توان بیدار کرد ولی اگر کسی خودش را به خواب زده باشد از دره هم پرتاب شود بیدار نمی‌شود. دو سال است که فحش می‌خوریم و کمیته انضباطی هم کاری نمی‌کند. آنها اهم و فی الهم می‌کنند، آنچه به آنها می‌گویند انجام می‌دهند و من به این مساله ورود نکرده‌ام تا اینجا. هرکسی که در چارچوب مرز ایران زندگی می‌کند باید به او احترام بگذاریم. چندسالی است به نشست نمی آمدم و به احترام شما آمدم. مردم ایران عزیز هستند. روزی که از استرالیا به جام جهانی رفتیم همه شادی کردند از اهواز تا شمال کشور، از چابهار تا آن سوی کشور همه شاد بودند. نعیم سعداوی عرب است سال‌ها با او رفیق هستم. ۲ هزار دوست عرب و لُر دارم . جو ورزشگاه مزخرف بود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا امروز هم به او فحش دادند بیان داشت: کجا بودید که این فحش‌ها را نشنیده بودید. احتمالا درجایگاه شیشه‌ای نشسته بودید.

منصوریان درباره وضعیت استقلال خاطرنشان کرد: وضعیت ما خوب است و از هفته چهارم و پنجم که شرایط حساس بدنی است رد شدیم. بوحمدان سال گذشته بازیکن من بود او خستگی ناپذیر بازی می‌کند وقتی او را خسته کردیم یعنی به کل فولاد فشار آوردیم.

وی درباره وقفه در برگزاری لیگ بیان داشت:تیم ملی باید نتیجه بگیرد تا باعث شادی ما شود.این موضع ماست.

منصوریان درباره اینکه چرا از محسن کریمی زودتر استفاده نکرد گفت: این تشخیص کادرفنی بود.

سرمربی استقلال در مورد جناح راست تیمش گفت: آنقدر فضای منفی به وجود آمد که از بحث اصلی خارج شدیم. از خسرو حیدری تشکر می‌کنم او در بازی با سایپا کار بزرگی کرد. او را پسر مکتب استقلال می‌دانم و از شرایط بدنی او استفاده کردیم. او مصدوم بود و می‌خواست با فشار بازی کند اما از این بازیکن استفاده نکردیم.

منصوریان افزود:حفظ وریا غفوری در این زمان برای تیم ملی کمک به تیم ملی است. او گفت می‌خواهم بازی کنم به او اجازه دادم به تیم اضافه شود اما در جلسه با کادر پزشکی برای حفظش در بلند مدت به او بازی ندادیم.شب گذشته هم غفوری خودش را به تیم رساند و باید از او تشکر کنم. مگویان هم بسیار خوب بازی کرد و بازیکنی بین المللی است که در یورو بازی کرده است.

کاپ

دیدگاه‌ها  
Undertaker44
+1 #1 Undertaker44 1395-08-06 21:15
داش علی قرار نیست همه بازیا رو ببریم,این واسه ما حل شده اس.ولی حرفت واقعا نامردیه,تا همینجا هم بازیکنای جوون تیمو نجات دادن.از بختیار که هیچی نگم بهتره.گفته بودم کاوه رضایی گلزن نیست,این بازی دو تا موقعیت عالی رو خراب کرد,در صورتی که هر دوتاشو میتونست پاس بده و راحت گل بزنیم.اون خراب کردنش بعد ۱-۱که واقعا شاهکار بود,۳به تکو خراب کرد.من مطمعن بودم محسن کریمیو بازی نمیدی.چون سابقه داری.برزای بازی پیکان گل زد,بعدش محو شد.حقدوست بازی با سیاه جامگان جای خسرو اومد عالی بود,ولی بعدش بازی نکرد,دقیقا کریمی هم همین حالت شد.شاید بخاطر خوب بازی کردن جریمه میشن!!انگیزه جوونا رو میکشی.
نقل قول کردن
Undertaker44
+1 #2 Undertaker44 1395-08-06 21:21
ما تو سیستم بازی مشکل داریم.حالا درسته نسبت قبل روونتر بازی میکنیم,ولی اشکالانی هسته که تو زمان برد هم همراهمون بود.چندبار اسم امیدو تو بازی شنیدین؟امید بدبخت داره پاسوز میشه.ابراهمی بازیکنی نیست که بگیم فقط جلو دفاع باشه,امید باید ازاد باه,پارسال کجا,امسال کجا.بعدا میگن ما وسط زمینو از دست میدیم!!حتما حتما باید کنار امید یکی باشه,نمیدونم باقریو چرا بازی نمیده.کنار کاوه هم قربانی باید باشه,خودخواه اگه نبود,دوتا پاس گل خوشگل بهش میداد.ایشالله اشکلات رفع بشه.مساوی هم درسته الکی بود,ولی فدای سر همه
نقل قول کردن
محمدباقر
-1 #3 محمدباقر 1395-08-06 22:46
ولی خودمونیم خداییش شانس اوردید نباختید. ;-) ;-) ;-) ;-)
نقل قول کردن
ss2setare
0 #4 ss2setare 1395-08-06 22:56
به نقل از محمدباقر:
ولی خودمونیم خداییش شانس اوردید نباختید. ;-) ;-) ;-) ;-)

ببند لنگی بی جام
نقل قول کردن
shayan
0 #5 shayan 1395-08-07 11:41
به نقل از محمدباقر:
ولی خودمونیم خداییش شانس اوردید نباختید. ;-) ;-) ;-) ;-)

شانسو تیمی داره که همه گلاش رو ضربه ایستگاهی و اوت دستی و اشتباهات عمدی بازیکنای حریفه
نقل قول کردن
فاطمه
0 #6 فاطمه 1395-08-07 16:30
بیچاره چجوری خودش رو کنترل کرد ؟؟؟!!!
به خانوادش توهین کردند!!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار