alimansoor conferans

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با مس کرمان گفت:تفاوت ما و مس کرمان فقط از نظر وضعیت بدنی بود.

به گزارش استقلال نیوز،علیرضا منصوریان پس از صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با شکست یک بر صفر مس کرمان در نشست خبری گفت: ابتدا به هواداران‌مان خسته نباشید می‌گویم که ما را تنها نمی‌گذارند و با تمام وجود برای آنها تلاش می‌کنیم. بازیکنان ما وقتی به زمین می‌آیند به سکو‌ها نگاه می‌کنند و روحیه می‌گیرند. خوشبختانه بازیکنان ما فهمیده‌اند که با برد به این هواداران روحیه و امید می‌دهند.

وی افزود: امید ابراهیمی قبل از بازی تماس گرفت و گفت نمی‌توانم در این بازی تیم را همراهی کنم، اما پس از فوت پدرم فقط چشم امیدم به این تیم است. این برد را به روح پدر امید و به پدر استقلال، منصور پورحیدری تقدیم می‌کنیم که برای او آرزوی سلامتی می‌کنم.

سرمربی استقلال با اشاره به بازی خاطرنشان کرد: درباره بازی باید بگویم که تفاوت ما با مس فقط در وضعیت بدنی‌مان بود. در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم و مس نسبت به ما بهتر بازی کرد. آن هم به این دلیل بود که ما یک بازی سنگین را در اهواز مقابل فولاد انجام داده بودیم و چند بازیکن مصدوم و خسته داشتیم که فرصت ریکاوری‌مان کم بود. با این شرایط مقابل مس حاضر شدیم.

منصوریان گفت: در نیمه دوم دو تغییر داشتیم که تاکتیکی بود به این دلیل که حقدوست و بختیار رحمانی بیرون آمدند تا شرایط را عوض کنیم. امیدوارم حقدوست دچار مصدومیت نشده باشد. از سوی دیگر حریف 10 روز استراحت داشت اما ما جمعه از اهواز رسیدیم و زمانی برای ریکاوری و تمرینات نداشتیم.

وی اضافه کرد: هر چه رو به آخر بازی می‌رفتیم، شرایط تاکتیکی بهتر می‌شد. تفاوت ما با مس این دقایق پایانی بود که از لحاظ بدنی حریف افت کرد و ما بهتر شدیم. نمی‌توانیم حضور هواداران و تاثیری که بر بردمان داشتند را کتمان کنیم. از سوی دیگر این اختلاف زمانی هم به سود حریف بود. خیلی دیر به تهران برگشتیم ولی مس کرمان 10 روز استراحت کرد. به هر حال به منصور ابراهیم‌زاده بابت این بازی که تیمش ارائه کرد، تبریک می‌گویم. امیدوارم به همین شکل به کارش ادامه دهد.

منصوریان در مورد بختیار رحمانی و شرایطی که دارد، تصریح کرد: بختیار در تیم ما زحمت می‌کشد. باید بگویم  27 سال قبل من به استادیوم می‌رفتم. استقلال بازیکنی داشت که خیلی ضعیف کار می‌کرد و سر و صدای هواداران را درآورده بود اما در آخر فصل به آن صلابت و مسیر اصلی رسید. ما بختیار را از جایی نیاورده‌ایم که کسی این بازیکن را نشناسد. او بازیکن سرشناسی بود اما باید فضا برای این بازیکن تعریف شود و بختیار هم به زودی بلند می‌شود.

سرمربی استقلال در خصوص گشاد بودن پیراهن برای برخی بازیکنان تاکید کرد: بازیکنان باید متوجه باشند که به چه تیمی آمده‌اند و پیراهن چه تیمی را به تن می‌کنند. آنها مدتی است این را درک کرده‌اند اما باید باز هم روی ذهن بچه‌ها کار کنیم. با این حال شماره 17 را به قربانی دادم که روزی خودم با آن کارم را در استقلال شروع کردم و  قبل از من، عبدالعلی چنگیز این پیراهن را می‌پوشید. در مورد سایر شماره‌ها نیز با بازیکنان صحبت کردم و این مشکل به زودی حل خواهد شد.

خبرنگاری از منصوریان پرسید چرا بازی‌های‌تان تا این حد کسل کننده است که وی پاسخ داد: اگر این طور است،‌ هم برای خودم متاسفم و هم برای شما! برای خودم چون با توجه به روند رو به رشدی که داریم، باز هم این مسائل را می‌شنوم و برای شما از آنجا که شما توقع دارید ما کیفیت لالیگا را در فوتبال کشورمان داشته باشیم. به هر حال ما زحمت می کشیم و همه احساس می‌کنند روند رو به رشدی داریم. مطبوعات، رسانه‌ها، فضای مجازی و مردم و هواداران از تیم راضی هستند و می‌بینید که مردم نسبت به شرایط تیم امیدوار شده‌اند. همین که در یک روز میان هفته، این همه تماشاگر به ورزشگاه می‌آید آن هم برای یک بازی جام حذفی، نشان می‌دهد همه راضی هستند. در این روزهای میانی هفته اگر 50 هوادار هم به ورزشگاه بیاید، باید دست‌شان را ببوسیم اما می‌بینید که نیمی از ورزشگاه پر شده بود.

او ادامه داد: به اندازه‌ای که در جام حذفی کار را پیش ببریم، این تعداد تماشاگر کافی بود. ما جریانی را در استقلال ادامه می‌دهیم که هوادار رغبت کند تا به ورزشگاه بیاید و بازی را تماشا کند. در روز بازی با ذوب آهن و سایپا، هوادار زیادی آمد. در مشهد و اهواز هم استادیوم پر از تماشاگر استقلالی بود. اصلاً استقلال در اهواز که پایگاه دارد.

سرمربی استقلال در مورد تعطیلی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی گفت: فوتبال ما به گونه‌ای است که اگر استقلال و پرسپولیس صلابت داشته باشند، به سود تیم ملی است و وقتی به پرچم تیم ملی باد بخورد، برایم‌مان غرور خواهد داشت. با همین تعطیلی‌ها بود که تیم ملی توانست اردوهای خوبی داشته باشد و نتایج خوبی کسب کند. بعد از برد 6 بر 2 ما مقابل کره‌جنوبی در دبی،  هرگز با صلابت کره جنوبی را شکست نداده بودیم اما دیدید که در تهران، این تیم را با صلابت از پیش‌رو برداشتیم.

منصوریان عنوان کرد: اردوهای تیم ملی از قبل برنامه‌ریزی شده بود و همه چیز را می‌دانستیم. سعی می‌کنیم انطباق‌پذیری‌مان با برنامه تیم ملی را زیاد کنیم چون پرچم تیم ملی در میان است. حالا برخی فکر می‌کنند چون من رفاقتی با کی‌روش دارم یا در گذشته دستیارش بودم، این حرف‌ها را می‌زنم اما می‌گویم اگر یک مربی وطنی هم سرمربی تیم ملی بود، خودمان را با این شرایط منطبق می‌کردیم.

سرمربی آبی‌های پایتخت افزود: خودتان هم می‌دانید 4 سال قبل که کره‌جنوبی را شکست دادیم، مردم از خوشحالی به خیابان‌ها آمدند. چقدر باید برای آن شادی هزینه می‌کردیم؟ من همراه تیم بودم و می‌دانستم مردم تا 2 و 3 صبح بیرون از خانه مشغول جشن بودند و از این پیروزی لذت بردند. در این شادی، باشگاه‌ها غرق می‌شوند و جایگاهی ندارند. تیم ملی اولویت است و ما باید تابع شرایط تیم ملی باشیم.

وی عنوان کرد: خروجی لیگ‌مان نیز آن قدر بالا نیست که سرمربی تیم ملی 72 ساعت قبل از هر بازی بازیکن جدید انتخاب کند و بگوید بروید مقابل ژاپن و کره‌جنوبی بازی کنید. ما باید به کی‌روش زمان بدهیم و بگوییم برو بازیکنان را آماده کن. کار کردیم، تلاش کردیم، برنامه داشتیم که مقابل کره جنوبی آن نمایش را داشته باشیم و کره در طول بازی بزند زیر توپ تا با استفاده از شماره 18 خود شاید به گل برسد.

منصوریان بار دیگر با سوالی در خصوص اینکه بازیکنانش درک نکرده‌اند در چه تیمی بازی می‌کنند مواجه شد و ادامه داد: اگر بازیکن متوجه شرایطش نمی‌شود ما باید او را متوجه این شرایط کنیم و این تقصیر  ماست. باید به بازیکنان‌مان بگوییم که چه تیم بزرگی هستیم و تاریخچه باشگاهی که قهرمان آسیا شده را باید دوباره به آنها نشان دهیم.

وی در مورد احتمال جدایی کاوه رضایی گفت: تمام بازیکنان فوتبال ایران وقتی قرارداد می‌بندند، یکسری بند در آن می‌گذارند که این بندها نمایان نیست. خیلی از بازیکنان نمی‌گویند که فلان تاریخ وجهی دریافت نکنند، بازی نمی‌کنند در حالی که در قراردادشان، چنین بندهایی گنجانده شده است. شاید باشگاه‌های بزرگ نمی‌گذارند این اتفاقات رخ بدهد و بندهای قرارداد رو شود. در مورد کاوه رضایی هم باید بگویم مدیربرنامه‌های این بازیکن، ماجرای جدایی‌اش را رسانه‌ای کرد و من با او تماس گرفتم و گفتم قبل از بازی حساس ما با مس کرمان، نباید چنین کاری انجام می‌دادی و کارت اصلاً حرفه‌ای نبود اما قطع به یقین باشگاه شرایطی فراهم می‌کند که اوضاع بهتر از این شود. ما اگر نتوانیم به زودی پرداختی جدیدی داشته باشیم، باتوجه به بندهای قرارداد بازیکنان، به غیر از کاوه رضایی 9 بازیکن دیگر نیز می‌توانند تا دو هفته دیگر آزاد شوند.

منصوریان عنوان کرد: کاوه قبل از بازی هیچ صحبتی نکرد و خیلی حرفه‌ای عمل کرد. من با مدیر برنامه‌های او رفیق هستم ولی بهتر بود این موضوع بعد از بازی ما مطرح می‌شد. فردا با مدیریت باشگاه جلسه دارم و قرار است در مورد این موضوعات صحبت کنیم. به طور کلی بندی که در قرارداد او هست در قرارداد اکثر بازیکنان لیگ برتری موجود است.

تسنیم

دیدگاه‌ها  
نیلوفر
0 #1 نیلوفر 1395-08-10 20:44
خدایا شکرت که بردیم.
نقل قول کردن
Undertaker44
0 #2 Undertaker44 1395-08-10 22:58
اصا کاری به خوب و بد بودنمون ندارم.فقط درگیر سید حسین حسینی ام.از موقعی که ترکیب اعلام شد هنگم!!اون از ملوان نوین,این از مس!!!!واقعا چرا علی منصور؟؟؟!!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار