pourheydariNEW

اهالی فوتبال در پیامهای جداگانه درگذشت مرحوم منصور پورحیدری را تسلیت گفتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، اهالی فوتبال در پیام هایی در گذشت منصور پورحیدری را تسلیت گفتند که در ادامه تعدادی از آنها را مشاهده خواهید کرد.

 

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان:

انا لله و انا الیه راجعون

فوتبال ایران امروز یکی از پرافتخارترین مردان تاریخش را از دست داد و ورزش ایران یک الگوی تکرار نشدنی را. انسانی شریف که در میان هیاهوی اخبار هر روز و هر ماه سی چهل سال اخیر، هیچ گاه اخلاق را به خطر نیانداخت.

نبودن منصور پورحیدری را به خانواده محترم او؛ به سرکار خانم دکتر شجاعی و فرزندان عزیزش و نیز به همه کسانی که در کنار برد و باخت های فوتبال و ورزش قهرمانی، به ارزش های اخلاقی هم وفادار می مانند، تسلیت می گویم.

از این پس آن مرد بزرگ را با خاطراتی شیرین به یاد خواهیم آورد و آرزو خواهیم کرد که نسل جدید قهرمانان ورزش ایران، یکی چون او را الگو قرار دهند.

 

**** ****

امیرقلعه نوعی: 

درگذشت منصور پورحیدری خبر تلخی بود. نمی دانم چطور باید با این مصیبت کنار بیاییم.شاید نسل جدید پورحیدری را خیلی خوب نمی شناسد اما قدیمی ها می دانند که او چه عشقی به استقلال داشت. من 10 سال شاگرد پورحیدری بودم. او پدر معنوی استقلال است و واژه اسطوره برازنده اش هست.

وی افزود: یادم هست پورحیدری نمایشگاه اتومبیل خود را برای استقلال فروخت. جای او هیچ وقت پر نمی شود. به همه مردم ایران این ضایعه را تسلیت می گویم. منصورخان به همه ایران تعلق داشت و یک چهره ملی بود.

 

**** ****

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال:

رئیس فدراسیون در تماس با سایت فدراسیون فوتبال درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت گفت و در این پیام گفت منصور پورحیدری از زمره زحمت کشان و بزرگان فوتبال ایران بود و درگذشت وی ضایعه بزرگی برای ورزش و فوتبال به شمار می آید.

وی در پایان گفت: درگذشت منصور پورحیدی را به خانواده وی، جامعه ورزش و فوتبال کشور، باشگاه استقلال و هواداران این تیم تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندیم.

 

**** ****

خانواده شفیع زاده:
 
خانواده شفیع زاده با انتشار پیامی درگذشت منصور پورحیدری پیشکسوت و اسطوره استقلال را تسلیت گفتند و از خداوند متعال برای بازماندگان مرد تکرار نشدنی فوتبال ایران صبر مسئلت کردند.
 
 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار