pourheydariNEW صحبت هایی اهالی فوتبال درباره پدر استقلال

 

به گزارش استقلال نیوز، اهالی فوتبال در مصاحبه هایی درباره منصور پورحیدری صحبت کردند که تعدادی از آنها را مشاهده می فرمایید.

 

علی نظری جویباری:

پورحیدری به فوتبال ایران تعلق داشت.او یک مرد استثنایی بود.من این ضایعه را به جامعه ورزش تسلیت می گویم.امیدوارم روحش شاد باشد.

وی افزود:خصوصیات اخلاقی پورحیدری زبانزد خاص و عام بود.در زمینه فنی هم به عنوان مربی و بازیکن قهرمان آسیا شد.امیدوارم همه او را الگوی خودقرار بدهیم.

 

**** ****

اصغر شرفی:

متاسفانه یک مرد بزرگ را از دست دادیم. هر آدمی یک روز می آید و یک روز هم باید برود مهم این است که با نام نیک برویم. منصور پورحیدری با نیک نامی از این دنیا رفت. امروز وقتی خیل جمعیت را مقابل بیمارستان دیدم با خودم گفتم این مردم ترازوی دقیقی هستند و وزن آدم ها را نشان می دهند. امروز نشان دادند که منصور پورحیدری چه جایگاهی در فوتبال این کشور داشته است.

وی افزود: امثال پورحیدری هرگز نمی میرند. اینها فقط بین ما نیستندوگرنه سالیان سال یاد و خاطراتشان روی زبان این مردم خواهد ماند.  پورحیدری برای این فوتبال و به خصوص برای باشگاه استقلال کم زحمت نکشید. به خانواده اش تسلیت می گویم.

شرفی گفت: در زمان بازیگری مان یک بار منصور پورحیدری به عنوان یار کمکی با تیم پاس به داکا آمد و خاطرات خوبی از او دارم. او همیشه در بازی های تاج و پاس و یا دارایی و پاس یار مقابل من بود. در یک بازی او با من محکم بازی کرد و من هم متقابلا با او محکم بازی کردم جالب است که بلافاصله منصور سمت من آمد و گفت اصغر یکی من زدم و یکی هم تو زدی از حالا به بعد بیا فوتبالمان را بازی کنیم.

**** ****

جواد زرینچه:

صبح امروز خبر را شنیدم باور نکردم. انتظار داشتم منصورخان مبارزه اش را ادامه دهد و از بیمارستان بیرون بیاید و کنار تیم قرار بگیرد اما این بار قسمت این بود که از پیش ما برود. چند روز قیل به دیدارش رفتم از خاطرات گذشته مان گفتیم و کلی خندیدیم. فکرش را نمی کردم که این اتفاق تلخ بیفتد.

وی گفت: منصورخان با سرطان مبارزه کرد و شاید اگر مرد مبارزه نبود خیلی زودتر  از این دنیا می رفت. به خانواده اش تسلیت می گویم و از خداوند برای روح آن مرد بزرگ طلب آمرزش می کنم. 

مدافع اسبق استقلال بیان داشت: سال 66 را هیچ وقت از یادم نمی برم. به استقلال می آمدم که بازیکنان بزرگی داشت. در باشگاه های تهران در حالی که ستاره های این تیم می درخشیدند در اولین حضورم منصورخان من را به عنوان هافبک وسط در کنار آقای بهتاش فریبا قرار داد. هرکسی نمی توانست آن کار را انجام دهد. هم در تیم ملی و هم در استقلال خاطرات خوبی با او داشتم. بهترین خاطره ام به سال قهرمانی تیم ملی در بازی های آسیایی بانکوک برمی گردد. آنجا تیم ما با هدایت منصورخان قهرمان شد. 

زرینچه افزود: یکی از مردان بی حاشیه فوتبال را از دست دادیم. منصورخان نه کینه ای بود و نه لجباز. اگر اشتباهی از کسی سر می زد گذشت می کرد. او جوانی اش را برای استقلال گذاشت و در کنار مربیان بزرگ کار کرد و بعد از انقلاب باعث و بانی سرپا ماندن استقلال او بود. او خودش را وقف استقلال کرده بود و همیشه همراه بود.

**** ****

علی پروین:
من و منصور پورحیدری خاطرات زیادی داریم. با اینکه همیشه رقیب بودیم اما رفاقت‌مان سر جای خودش بود.

وی ادامه داد: پورحیدری یک رفیق باشخصیت و دوست‌داشتنی بود که همه از وجودش لذت می‌بردیم اما متاسفانه تقدیر این بود که در این زمان دنیا را ترک کند. حالا نمی‌دانم چطور باید با غم فقدان منصور کنار بیاییم. نمی‌توانم او را فراموش کنم.

پروین گفت: به خانواده ورزش و فوتبال تسلیت می‌گویم و برای هواداران آن مرحوم به خصوص خانواده‌اش طلب صبر از خداوند دارم. روح منصورخان شاد باشد و امیدوارم مردم بیشتر قدر پیشکسوتان که سرمایه این ورزش و فوتبال هستند را بدانند.

**** ****

 ناصر ابراهیمی:

زمانی که از کلماتی همچون اسطوره، معلم و هر آنچه که یک شخصیت بالا می‌تواند داشته باشد، صحبت به میان می‌آید، باید به امثال دهداری، امیرآصفی، مظلومی و پورحیدری اشاره کرد.

وی افزود: در کلام و زندگی مرحوم پورحیدری، چیزی جز احترام به اطرافیان دیده نمی‌شود و وی همواره شئونات اخلاقی را رعایت می‌کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: حتی یک نفر هم از رفتار پورحیدری ناراحتی به دل ندارد و این نشان‌دهنده منش این پیشکسوت بود که متاسفانه از جمع ما رفت. جوانان امروز، چه فوتبالی‌ها و چه غیرفوتبالی‌ها باید از رفتار و منش پورحیدری الگو بگیرند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار