EFbashgah

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد برگزاری مراسم خاکسپاری منصور پورحیدری گفت:این مراسم فقط توسط باشگاه استقلال انجام می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری بعد از جلسه هماهنگی درباره مراسم تشییع پورحیدری اظهار داشت: اول از همه لازم می دانم به هواداران استقلال تسلیت می گویم. صبر برای خانواده پورحیدری درخواست دارم. 

وی افزود: جلسه ای را صبح امروز برای باشکوه تر برگزار شدن مراسم تشییع و ترحیم پورحیدری برگزار کردیم. با توجه به این که فردا بارندگی است و ترافیک زیادی در مرکز شهر وجود دارد، قرار شد در استادیوم آزادی برگزار کنیم. مردم نیز سعی کنند از اوردن وسیله شخصی خودداری کنند و با وسایل نقلیه عمومی خودشان را به ورزشگاه آزادی برسانند. مراسمی در شان مرحوم پورحیدری برگزار می کنیم و استادیوم آزادی نیز میزبان این مراسم است. 

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: قرار شد مراسم ختم مرحوم پورحیدری ساعت 4 تا 5:30 سه شنبه در مسجد جامع شهرک غرب باشد. فردا تا ساعت 10:30 در ورزشگاه آزادی هستیم و سپس به بهشت زهرا می رویم. با همه دستگاهها هماهنگ کردیم. این را هم بگویم که سلطانی فر با من تماس گرفت و تاکید کرد که باشگاه هر چه در توان دارد، برای برگزاری این مراسم بگذارد. ما نیز از صبح این کار را کردیم.

وی افزود: پورحیدری به گردن تمام فوتبال ایران و استقلالی ها حق دارد. فردی با اخلاق و باید او را الگوی کار خودمان قرار دهیم. همه بازیکنان او را دوست داشتند و به او احترام می گذاشتند. برای کشور ما نمونه بود و مطمئنا نامش در تاریخ ماندنی است. تلاش می کنیم که مراسم باشکوه برگزار شود. خدا را شکر لیگ هم تعطیل است و بازیکنان و کادرفنی می توانند در این مراسم حاضر شوند.

افتخاری گفت: اینجا اصلا رنگ آبی مطرح نیست و بحث ملی است. انتظار داریم که همه بازیکنان و اهالی فوتبال در این مراسم حاضر شود. از رفتار و کردار پورحیدری درس بگیرند. اینکه پورحیدری اینقدر خواهان پیدا کرد، به رفتار او بازمی گردد.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه برخی از مدیران سابق استقلال و دوستان پورحیدری قصد داشتند برای او مراسم برگزار کنند، گفت: یک واقعیتی است که پورحیدری عضو هیات مدیره استقلال و بازیکن استقلال بوده است و متولی این کار باید باشگاه باشد. آنها می خواهند هر مراسمی بگیرند، صاحب اختیار هستند. امروز بعدازظهر جلسه ای تشکیل می دهیم و از دوستان دعوت کردم که بیایند تا موازی کاری نشود. شخص وزیر هم گفت که صفر تا صد آن در اختیار باشگاه باشد. امروز شورای تامین، نیروی انتظامی و سایرین حضور داشتند که همه همکاری کنند تا مراسم به نحو احسن برگزار شود. این افراد را هم دعوت کردیم. منصور خان برای همه بوده و برای باشگاه استقلال نبوده است. ما نمی خواهیم مانع شویم که آنها اقدامی برای پورحیدری نکنند اما می خواهیم در چارچوبی که باشگاه خواسته باشد. 

وی درباره کم شدن یک نفر از اعضای هیات مدیره استقلال گفت: تصمیم را رئیس مجمع یعنی وزیر ورزش می گیرد. احتمالا در روزهای آینده جانشین پورحیدری را معرفی می کند.

 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار