tofighiii

عضو هیات مدیره استقلال در مورد شایعه بازگشت سجاد شهباززاده به تیم استقلال گفت:سجاد دوست دارد برگردد اما باید تا نیم فصل صبر کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پندار توفیقی در گفت وگو با کاپ، درباره خبر بازگشت سجاد شهباززاده به ایران اظهارداشت: تا جایی که من اطلاع دارم قرار بود سجاد به تهران بیاید تا در مراسم مرحوم پورحیدری حاضر شود. البته تا این لحظه صحبتی با  او نداشته ام.

وی درباره بحث های این روزها مبنی بر بازگشت احتمالی این بازیکن به استقلال بیان داشت:  سجاد یک استقلالی است و همیشه به هواداران استقلال احترام گذاشته است اگر قرار باشد شهباززاده به استقلال اضافه شود این اتفاق در نیم فصل لیگ برتر رخ می دهد زیرا تا آن زمان نه ما می توانیم بازیکن جذب کنیم و نه سجاد می تواند قرارداد ببندد.

توفیقی در ادامه درباره مذاکراتی که با این بازیکن داشته است گفت: این مساله چیز عجیبی نیست. ما با سجاد دوست و رفیق هستیم و هر بار که می آید و یا به صورت تلفنی با هم گفت وگو می کنیم و در لابه لای صحبت هایمان درباره استقلال هم حرف می زنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خود شهباززاده هم تمایل به بازگشت به استقلال هم دارد خاطرنشان کرد: طبیعتا این بازیکن استقلال را دوست دارد اما باید تا نیم فصل صبر کنیم او با باشگاه آلانیا اسپور قرارداد دارد و مذاکره رسمی با بازیکنی که قرارداد دارد اقدامی غیرحرفه ای است.

توفیقی در پایان درباره این موضوع که شهباززاده باید خودش مشکلش را با باشگاه ترکیه ای حل کند یا باشگاه استقلال به این بحث ورود می کند گفت: مسلما از آنجایی که سجاد قرارداد دارد باید مشکلش را حل کند و در وهله اول قراردادش با این باشگاه کنسل شود و سپس کارهای مربوط به بازگشتش صورت گیرد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار