kazem oliaei 1

رئیس هیات امنای کانون هواداران استقلال در مورد برگزاری مسابقات چهارجانبه پیشکسوتان استقلال گفت:این مسابقات با نام زنده یاد منصور پورحیدری برگزار می شود و هدف ما تجیلیل از همه پیشکسوتان استقلال است.

به گزارش استقلال نیوز،سید کاظم اولیایی در گفتگو با مهر در خصوص بازی های چهار جانبه ای که بین پیشکسوتان استقلال انجام می شود اظهار داشت: این بازی ها توسط ستاد گرامیداشت چهره های ماندگار باشگاه استقلال برگزار می شود. بهانه این بازی ها گرامیداشت یاد و خاطره عزیزان از دست رفته استقلال به خصوص منصورخان پورحیدری است که به تازگی از جهان فانی رخت بر بست. 

رئیس هیات امنای کانون هواداران استقلال خاطر نشان ساخت: در برپایی این مراسم تنها ستاد گرامیداشت چهره‌های ماندگار باشگاه استقلال دست اندرکار بوده و علیرغم علاقه‌ای که به همه پیشکسوتان عزیز استقلال دارم باید بگویم که همه دوستان در این مراسم جزو مدعوین هستند و مدیریت این کار صرفا با همان ستادی است که عرض کردم.

وی افزود: چهار تیم پیشکسوتی با نام چهار پیشکسوت فقید استقلال زنده یادان عزت جانملکی، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و رضا احدی در این مسابقات که به نام یادواره منصور پورحیدری است شرکت می کنند.  

مدیرعامل سابق استقلال تصریح کرد: ستاد گرامیداشت چهره‌های ماندگار استقلال برنامه‌های وسیعی دارد که تنها یکی از آنها برگزاری جام چهار جانبه بین پیشکسوتان استقلال است. تجلیل از پیشکسوتان ارزنده استقلال در زمان حیات آنها از برنامه های اصلی این ستاد است.

وی خاطر نشان ساخت: این ستاد یک هیات ژوری دارد که بر اساس طبقه بندی تعیین شده به همه پیشکسوتان استقلال در آیتم‌های مختلف نمره‌هایی می‌دهد که جمع این نمرات، نوبت تجلیل از پیشکسوتان استقلال را مشخص می کند.

اولیایی گفت: قرار بود استارت این کار با تجلیل از مرحوم پورحیدری بخورد که متاسفانه اجل به منصورخان مهلت نداد. اما استقلال پیشکسوتان ارزنده زیادی دارد که شایسته این تجلیل در زمان حیات شان هستند و ما ان شاءالله این برنامه ها را دنبال خواهیم کرد.

وی در خاتمه گفت: استقلال بزرگانی همچون حجازی، پورحیدری، مظلومی، احدی و... را از دست داده. اما تاریخ غنی این باشگاه همچنان پیشکسوتان ارزنده ای را دارد. نفراتی مثل جباری، کارگر جم، روشن، قراب، ظلی، کشاورز، دانایی فرد  و خیلی های دیگر که شاید ذکر نام تک تک شان مقدور نباشد. اما همه آنها شایسته تجلیل و تقدیر در زمان حیات شان هستند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار