Amoo nassi

سرپرست باشگاه استقلال در مورد انتقاد باشگاه صبا به واکنش هواداران استقلال به حامد لک گفت: بهتر بود مسئولین صبا به دروازه بان خودشان توصیه میکردند وقت کشی نکند.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در گفت و گو با کاپ،درباره اتفاقات رخ داده روی نیمکت تیم استقلال در بازی مقابل صبای قم اظهار داشت:این اتفاق یک اشتباه بود و تیک اشتباه خورده بود.اشتباه هم از سوی من صورت گرفته بود.به طور حتم هم از امین حاج محمدی دلجویی می کنیم.

وی درباره حواشی رخ داده و فحاشی به حامد لک گفت:ما حواشی و فحاشی ها را محکوم می کنیم.با این وجود کاش کادر فنی صبا به بازیکن خودشان می گفتند که زودتر بازی را شروع کند تا حساسیت به وجود نیاید.

عبداللهی درباره اینکه مرفاوی گفته است از اسم منصور پورحیدری نباید سو استفاده شود اظهار داشت:هیچ کسی در مجموعه باشگاه از نام منصور پورحیدری سو استفاده نکرده است.ما کارهای مربوط به او را انجام دادیم.در واقع چون این نخستین بازی در غیاب منصور بود از او تجلیل شد و این روند همیشگی نیست.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار