hasan

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد واکنش هواداران استقلال به حامد لک گفت: این مسئله به رفتار اشتباه دروازبان صبا مربوط می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی درباره برتری تیم استقلال مقابل صبای قم در ضیافت پنالتی‌ها و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال نشان داد که هر چقدر به جوانان اعتماد کنیم، ضرر نخواهیم کرد. با وجود اینکه یکسری مهره‌های اساسی را در اختیار نداشتم، اما اتکای کادر فنی به بازیکنان جوان بی‌ثمر نبود. با روندی که استقلال در جام حذفی در پیش گرفته است، قهرمانی خواهیم شد. استقلال با برد روز گذشته مقابل صبا هفتاد درصد راه قهرمانی را طی کرد.

وی در واکنش به اظهارات صمد مرفاوی مبنی بر اینکه استقلال تا صبح نمی‌توانست به صبا گل بزند، گفت: در مجموع 120 دقیقه زمان بازی، حداقل 90 دقیقه سرتر از صبا بازی کردیم. مرفاوی مربی بااخلاق و با دانشی است، اما چون تیمش برنده نشد، این حرف‌ها را زده است. اگر خودش فیلم بازی را ببیند، قبول خواهد کرد که استقلال یک سر و گردن بالاتر از صبا بازی کرد.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص ناسزاگویی تماشاگران علیه حامد لک دروازه‌بان صبا عنوان کرد: هم حرکات دروازه‌بان صبا اشتباه بود و هم شعار هواداران استقلال. فراموش نکنیم که در محیط فرهنگی نباید تحریک کننده باشیم. اگر تحریکی از سوی دروازه‌بان صبا صورت نمی‌گرفت، کوچکترین مشکلی به وجود نمی‌آمد.

 

تسنیم

 

دیدگاه‌ها  
shayan
+1 #1 shayan 1395-08-30 12:40
رحمتی یه هیس به قلعه نویی میگه هوادارا علیه قلعه نویی شعار میدن یه جلسه تماشاگرارو محروم میکنن 2جلسه رحمتی رو به خاطر تحریک تماشاگر اونوقت این لک لک هر غلطی خواست کرد مقصر تماشاگران
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار