refs

مربی تیم استقلال در مورد صحبت های ساکت الهامی گفت: ساکت الهامی اصلا استقلالی نیست که در مورد استقلال صحبت میکند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی چینی درباره برتری تیم استقلال مقابل صبای قم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهارات صمد مرفاوی، ساکت الهامی و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* چرا بازی با صبا برای استقلال سخت شد و در نهایت با پیروزی در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد؟

برای اینکه تیم صبا فقط دفاع می‌کرد. آنها با سیستم 2-3-5 لایه‌های دفاعی تشکیل داده و تقریباً هشت نفر با هم دفاع می‌کردند. عبور از این دفاع آسان نیست. با این وجود چهار موقعیت گل به دست آوردیم که تبدیل به گل نشدند. به تیم صبا تبریک می‌گویم، چون به خواسته‌شان رسیدند و با دفاع کردن بازی را به ضربات پنالتی کشیدند. فکر نکنم آنها اصلاً محوطه 18 قدم استقلال را دیده باشند!

* اما صمد مرفاوی خلاف صحبت‌های شما صحبت کرده و گفته است استقلال تا صبح هم نمی‌توانست به صبا گل بزند ...

فیلم بازی موجود است و می‌توانند موقعیت‌های ما را دوباره ببینند. خود شما که در ورزشگاه حضور داشتید، چه نظری دارید؟ آیا استقلال موقعیت نداشت؟ موقعیت‌هایی که علی قربانی و فرشید اسماعیلی از دست دادند، موقعیت نبود؟ توپی که علی قربانی با سَر زد و از پنج سانتیمتری دروازه صبا به بیرون رفت، موقعیت نبود؟ اگر اینها موقعیت نیستند، به چه چیزی موقعیت می‌گویند؟ صبایی‌ها بازی را سخت کرده و به هدف‌شان هم رسیدند، اما در نهایت استقلال برنده بازی شد.

* چرا هواداران استقلال این همه علیه حامد لک شعار سر دادند؟

لک خودش مقصر بود، چون هواداران را تحریک می‌کرد. پس از پایان 90 دقیقه بازی، به محمد فنایی اشاره کردم که لک در حال تحریک کردن تماشاگران است. فنایی هم این موضوع را تأیید کرد که لک باعث تحریک تماشاگران می‌شود.

* چرا سمت تماشاگران نرفتید تا علیه لک شعار ندهند؟

علیرضا منصوریان و همه استقلالی‌ها مخالف ناسزاگویی تماشاگران هستند، اما مقصر اصلی اتفاقات بازی روز جمعه لک بود. حتی رضا عنایتی به لک تشر زد که چرا تماشاگران را تحریک می‌کند.

* صمد مرفاوی پس از بازی در اظهارنظرهای مختلف از استقلالی‌ها انتقاد کرده که با استفاده از نام مرحوم پورحیدری نمایش اجرا کرده‌اند. ساکت الهامی هم گفته که تنها پرویز مظلومی، مجید نامجومطلق و صمد مرفاوی شاگردان خلف مرحوم منصور پورحیدری هستند.

صمد مرفاوی بزرگ و پیشکسوت ما محسوب می‌شود و هر چیزی بگوید درست است، اما ساکت الهامی نمی‌تواند درباره استقلال اظهارنظر کند. ساکت اجازه ندارد در مورد رنگ آبی صحبت کند. او می‌تواند درباره شهاب زنجان به اظهارنظر بپردازد! الهامی استقلالی نیست که بگوید چه کسانی شاگردان خلف پورحیدری هستند. او همین که دستیار مرفاوی شده است، باید افتخار کند. مرفاوی بزرگ ماست و خودم او را دوست دارم.

* داستان صحبت‌های احمد صالحی با مهدی رحمتی چه بود که فیلم آن سر و صدای زیادی در صفحات مجازی پیدا کرده است؟

در مورد این موضوع صحبت نکنیم، بهتر است. مشخص است که داور چه چیزی به رحمتی می‌گوید، اما برخی‌ها دوست دارند طور دیگری جلوه بدهند.

* درباره بازی با گسترش فولاد تبریز چه صحبتی داری؟

گسترش فولاد تیم خوبی است و جزو تیم‌های پرمهره و فنی لیگ. بازی آسانی نخواهیم داشت، اما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که با دست پُر از زمین خارج شویم.

* چهره‌ات خیلی شبیه علیرضا منصوریان شده است. دوست داری خودت را شبیه منصوریان کنی؟

من و منصوریان از کودکی با هم دوست بودیم و همیشه شبیه هم بوده‌ایم. علی آقا بزرگ ماست و خودم هم بدم نمی‌آید شبیه او باشم!

* بگذریم، بحث طلب‌تان از باشگاه نفت تهران به کجا رسید؟

هیچ‌کس نیست به داد ما برسد. تیم نفت کارش را به راحتی پیش می‌برد، اما طلب ما را نمی‌دهند. وزیر نفت، شرکت بهنام پیشرو و هیچ فرد دیگری حاضر نیست جواب ما را بدهد. فدراسیون فوتبال در انتقال امتیاز نفت دخیل بود و باید به کمک ما بیایند. حتماً باید اتفاق بدی بیفتد تا به پول‌مان برسیم؟

 

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار