139504150949295268073414

مربی تیم استقلال در مرود بازی هفته یازدهم مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: گسترش تیم فنی خوبی است و بازی ما بسیار سخت خواهد بود.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، علی چینی در گفت‌وگو میزان، درباره صحبت‌های جنجالی احمد صالحی و مهدی رحمتی در جریان بازی استقلال مقابل صبای قم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: اگر بخواهیم در این مورد صحبت کنیم، آن را بزرگ می‌کنند. این کارها را دوستان غیر استقلالی انجام می‌دهند تا پیروزی ما را لوث کنند. این حرف‌ها درست نیست و کاری هم به این داستان‌ها نداریم. ما می‌دانیم چه کسانی این کارها را انجام می‌دهند!

وی در مورد طلبش از باشگاه نفت تهران گفت: باشگاه نفت کارش را انجام می‌دهد و کسی هم پاسخگوی ما نیست. چرا نباید حق و حقوق‌مان را نگیریم؟ مگر فدراسیون در انتقال امتیاز نفت به شرکت بهنام پیشرو نقش نداشت؟ پس چرا کاری نمی‌کند تا طلب‌مان را بدهند؟

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار این هفته آبی‌پوشان مقابل گسترش فولاد در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی سختی داریم. گسترش فولاد فنی بازی می‌کند و کار آسانی در پیش نداریم. امیدواریم با بازی خوب کنار هواداران، 3 امتیاز را کسب کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار