1e05a358 bb60 4d5b b751 9342c84454b6

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با گسترش گفت: از هواداران استقلال میخواهم فردا به ورزشگاه بیایند تا 3 امتیاز حساس با گسترش را کسب کنیم.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های استقلال و گسترش فولاد گفت: قبل از اینکه در مورد مسائل فنی صحبت کنم به آذری زبان‌های کشورمان تسلیت می‌گویم بابت فوت آقایان موذن زاده اردبیلی و آیت‌الله موسوی اردبیلی. به گسترش فولاد تبریز خوشامد می‌گویم. فردا بازی سختی داریم البته بازی جان‌داری خواهد شد. چون در استادیوم آزادی بازی می‌کنیم.

منصوریان ادامه داد: حریف قابل احترام است و از مهره‌های شاخص برخوردار بوده اما ما تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز را در تهران نگه داریم. می‌دانم هوا سرد است اما امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند چراکه چشم امیدمان به یار دوازدهم است که در حال حاضر یار دوازدهم همین هواداران هستند.

وی در مورد اظهارات علی ضیا مجری تلویزیونی در خصوص پنالتی‌های دیدار استقلال و صبا و اینکه ایا استقلال از او شکایت خواهد کرد یا خیر، گفت: اگر فقط در حوزه فنی سوال داشته باشید در خدمتم که در این زمان باز هم خبرنگار نسبت به سوال خود اصرار کرد که منصوریان گفت: ما به جز مسائل فنی اصلاً وقت نمی‌کنیم به سایر مسائل نگاه کنیم و یا حتی به آن فکر کنیم. اگر به مسائلی جز این نگاه کنیم، از اهدافمان دور شده و این موضوع برایمان دست‌انداز ایجاد کرده و از مسیرمان خارج می‌شویم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا با وجود برف و باران هفته گذشته در تهران تیمش تمرین خوبی انجام داده یا خیر، گفت: برخلاف چند سال  گذشته که در پاییز فقط باران می‌آمد، اینبار با آغاز فصل سوم سال شاهد برف و باران هستیم که بر همین اساس سعی کردیم بر سر تمرینات تا جایی که می‌توانیم از اتلاف وقت جلوگیری کرده تا مانع از بیماری‌هایی مثل سرماخوردگی بازیکنان شویم. تمریناتمان در این چند روز خوب نبود و امروز حتی زمین یخ زده بود با این حال برای بازی آماده هستیم و امروز نیز در آخرین لحظاتی که تمرین را ترک می‌کردم، شرایط تیم خیلی خوب بود. ما به هارمونی خوبی رسیده‌ایم و تیمم مثل سال‌های گذشته رفته رفته جا افتاده و به هارمونی رسیده است. اگر این ساختار توسعه پیدا کند و قوی شود مطمئناً دیگر نفرات در آن معنایی پیدا نکرده و ساختار به خوبی پیش خواهد رفت. با این حال از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در شرایط آب و هوایی سخت زحمات زیادی کشیدند.

وی در پاسخ به این سوال که باوجود خسرو حیدری آیا بهتر نیست که این بازیکن در دفاع راست به میدان برود، گفت: اگر اجازه دهید بحث ترکیب را خودمان جلو ببریم و خواهش می‌کنم این بحث را در اختیار خودمان بگذارید. سوال‌تان آماتور است و هیچ‌گاه قبل از نشست خبری به سرمربی نمی‌گویند کدام بازیکن را در کدام منطقه از زمین قرار بدهد. شما فقط می‌توانید در مورد وضعیت روحی یا بدنی بازیکنان سوال کنید.

منصوریان در مورد آخرین شرایط کاوه رضایی و خسرو حیدری گفت: شرایط‌مان برای انتخاب ۱۸ نفر سخت بود و ما با ۱۹ نفر به اردو می‌رویم. حتی امروز یک ساعت زمان برد که ۱۸ نفر را ا نتخاب کردیم و  این نشان می‌دهد شرایط از لحاظ تمرینی خوب شده است. من دوست داشتم این اتفاق برای استقلال بیفتد که افتد، ضمن اینکه وقتی انتخاب ۱۸ نفر سخت می‌شود انتخاب ۱۱ نفر برای ترکیب سخت‌تر خواهد شد و این یعنی هر بازیکنی که به ترکیب رسید به سختی پیراهن خود را برای جایگزینش به کادر فنی پس خواهد داد.

وی افزود: به طور مثال از محسن کریمی نام می‌برم که در ۵-۴ بازی اول روی سکو بود اما امروز او خودش را تحمیل کرده و سخت می‌توان کریمی را از ۱۱ نفر بیرون آورد مگر اینکه ضعیف باشد.

سرمربی استقلال در پایان گفت: ۳ بازیکن خوب ما یعنی کاوه رضایی، رابسون و حیدری بازگشته‌اند و امشب برای انتخاب ۱۱ بازیکن با گروه ۹ نفره‌مان خواهیم نشست و بهترین ترکیب را انتخاب خواهیم کرد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار