5807

هافبک مهاجم تیم استقلال در مورد شایعه قهر خودش پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز گفت:این اخبار اصلا صحت ندارد من با اجازه آقای منصوریان به خانه رفتم.

به گزارش استقلال نیوز، بهنام برزای در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه پس از خط خوردن از لیست 18 نفره استقلال برای بازی با گسترش فولاد تبریز به نشانه قهر اردوی این تیم را ترک کرده و از ورزشگاه خارج شده است، اظهار داشت: اصلاً چنین داستانی نبود. زمانی که در رختکن اسامی بازیکنان را خواندند و در لیست قرار نگرفتم، از علیرضا منصوریان خواستم به خاطر سرمای هوا به منزل بازگردم. او هم گفت اشکالی ندارد و حتی با هم روبوسی هم کردیم. اینکه می‌گویند دعوا کرده‌ایم، صحت ندارد.

وی تصریح کرد: هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود، اما این نظر سرمربی بوده و من هم معترض نشدم. مطمئن باشید جایگاهم را پس می‌گیرم و تا زمانی که بازیکن استقلال باشم، بهترین عملکردم را به نمایش خواهم گذاشت. هواداران استقلال هم به من لطف دارند و عنوان می‌کنند که حق من است که بازی کنم. هفته گذشته در پست دفاع راست بازی کردم و عملکرد بدی نداشتم، اما نظر علی آقا (منصوریان) این بود که در این بازی نباشم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد احتمال جدایی‌اش از این تیم در نیم فصل گفت: پیشنهاداتی دارم؛ اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. تا زمانی که بتوانم به استقلال کمک می‌کنم، اما اگر نتوانم فکر دیگری خواهم کرد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار