Untitled

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از رفتارهای عجیب عضو هیات مدیره این باشگاه گفت: چرا آقای زمانی در مسائل فنی که به او مربوط نیست دخالت میکند؟!

 

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری تیم فوتبال استقلال در گفتگو با مهر اظهار داشت: در شان باشگاه استقلال نیست که عضو هیات مدیره این باشگاه در خصوص مسائل فنی نظر بدهد. ما فکر می کردیم باشگاه استقلال به آن درجه از بلوغ رسیده باشد که اعضای هیات مدیره اش در خصوص شرح وظایف شان توجیه باشند. 

مدافع - هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: آقای زمانی با همین فرمان پیش بروند یکی دو بازی بعد تیم را هم ارنج می کند و دستور تعویض هم می‌دهد. بهتر است ایشان به جای اظهار نظر کردن در مسائل فنی به فکر حل مشکلات ساختاری و اداری باشگاه بزرگ استقلال باشد. 

وی گفت: صحبت کردن فنی یک عضو هیات مدیره نشان دهنده اطلاعات فوتبالی این فرد نیست. بلکه ناشی از عدم اطلاعات کافی در خصوص فوتبال است. چون هر فردی تنها با اندکی اطلاع از مسائل فوتبالی می تواند درک کنند که اظهار نظر فنی از سوی عضو هیات مدیره کمکی که به تیم نمی کند هیچ، بلکه باعث ایجاد تنش و بروز اختلاف در تیم هم خواهد شد.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی پیش روی این تیم در لیگ برتر خاطر نشان ساخت: امیدوارم منصوریان بتواند بدون توجه به این اتفاقات حاشیه ای دور و بر تیمش، تمرکزش را روی مسائل فنی گذاشته و تیمش را به لحاظ روحی و روانی آماده دیدار با صبا بکند. چون برای استقلال دیگر جایز نیست که بیشتر از این امتیاز از دست بدهد. 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار