139508221700279429186624

وزیر ورزش با اعلام حمایت خود از سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد استقلال از دور پلی آف لیگ قهرمان آسیا صعود کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در دیدار با سیدرضا افتخاری، مدیرعامل و علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال، با اشاره به علاقه‌مندان بی‌شمار دو تیم استقلال و پرسپولیس، آنها را سرمایه‌های مهم ورزش و فوتبال کشور دانست.

وی اظهار داشت: امیدوارم که استقلال بتواند از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با موفقیت عبور کند و به همراه سه نماینده دیگر ایران، در مرحله نهایی این لیگ نتایج بهتری نسبت به گذشته بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به آخرین قهرمانی ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: بیش از دو دهه از این موفقیت ما گذشته است و به نظرم فوتبال ایران با تجربه چندین دوره لیگ حرفه‌ای، با وجود همه مشکلات و نیازهایی که باشگاه‌های فوتبال  دارند، این توان را دارد که مجدداً نتایج درخشانی در این رقابت‌ها بگیرد.

سلطانی‌فر پس از شنیدن گزارش افتخاری و منصوریان در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال، از آنها خواست با قدرت و برنامه کار خود را دنبال و با نتایج خوب دل هواداران را شاد کنند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار