nas

سرپرست باشگاه استقلال در مورد ناراحتی سید مهدی رحمتی و اینکه گفته می شود پس از بازی با تراکتور در رختکن اعتراض کرده است گفت: این خبر کذب است مهدی رحمتی بازیکن با اخلاقی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی درباره حضورش در مالزی جهت شرکت در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قرار است فردا (سه شنبه) ساعت 9:30 به وقت محلی مراسم قرعه کشی برگزار شود. البته استقلال قرار است طبق برنامه برابر السد به میدان برود ولی در این مراسم مشخص می شود که در صورت شکست السد، در مرحله بعدی با چه تیمی روبه رو می شویم.

وی درپاسخ به این سوال که برخی نشریات نوشتند بعد از بازی با تراکتورسازی در رختکن، مهدی رحمتی اعتراضی داشت، بیان کرد: به هیچ وجه این اتفاق نیافتد. در رختکن همه از شکست ناراحت بودند ولی کسی چیزی نگفت و صحبتی مطرح نشد. مهدی رحمتی هم مانند بقیه بازیکنان از شکست ناراحت بود ولی صحبتی مطرح نشد. رحمتی بازیکن بزرگ تیم است و تجربه دارد. او پس از دقایقی، از رختکن خارج شد.

سرپرست استقلال در پایان اضافه کرد: استقلال برای جبران نارضایتی هواداران عزیز به خاطر بازی قبل، بدون تردید با تمام قوا به مصاف پدیده می رود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار