BFar

مدیر فنی تیم استقلال در مورد بازی این تیم مقابل السد قطر و حضور ژاوی و پورعلی گنجی گفت: برای بازیکنان ما وجود بازیکنی همچون ژاوی میتواند انگیزه ساز شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره دیدار روز 19 بهمن استقلال تهران با السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی آسان نیست. شاید قرارداد مهاجم السد به اندازه بودجه باشگاه استقلال باشد. السدی‌ها تیم قوی دارند و مرتضی پورعلی‌گنجی هموطن ما و همچنین ژاوی در این تیم بازی می‌کنند. در مجموع اگر قرار باشد در مرحله گروهی قرار بگیریم، همان بهتر که دیدار اول‌مان سخت باشد.

وی با اشاره به تقابل استقلال مقابل ژاوی و پورعلی‌گنجی عنوان کرد: پور‌علی‌ گنجی هموطن ما بوده و مانند سایر بازیکنان است، اما مصاف با ژاوی برای بازیکنان خیلی مهم است. شرایط باید طوری پیش رود که السد را شکست دهیم. قطعا بردن تیم ژاوی خیلی شیرین خواهد بود.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد، گفت: وقتی شکست می‌خوریم، انتقادات زیاد می‌شود، اما بهتر است دیگر درباره آن صحبت نکرده و به آینده فکر کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار