علی جباری

پیشکسوت استقلال در مورد استعفاء مسعود معینی از هیات مدیره استقلال گفت: امیدوارم جانشین ایشان کسی باشد که برای استقلال مفید باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری در گفت و گو با کاپ در رابطه با برتری استقلال مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: استقلال یک تیم جوانی است و با این بردی که به دست آورد، روحیه خوبی به دست آورد. در بازی قبلی مقابل تراکتورسازی هم گفته بودم که اگر آبی پوشان اشتباه نکنند، بازنده نیستند اما در نهایت دیدید که روی اشتباهات فردی بازی را باختند. فکر می کنم با این برد روحیه بهتری به دست آمد و بازیکنان متوجه شدند که باید اشتباهاتشان را کم کنند.

وی با اشاره به بازی با نفت در جام حذفی تصریح کرد: نفت تیم خوبی است اما بازهم می گویم که اگر اشتباه فردی نکنند، قطعا می توانند برنده باشند. استقلال با یک برد خوب به استقبال این دیدار رفته و البته نفت هم وضعیت خوبی دارد. آنها نیز برای بردن می آیند اما در صورتی که اشتباهی صورت نگیرد، استقلال برنده است.

پیشکسوت استقلال درباره استعفای معینی از هیات مدیره استقلال خاطر نشان کرد: من هم شنیدم که مسعود معینی استعفا داده است. وزیر ورزش باید هیات مدیره را انتخاب کند و امیدوارم که بیشتر روی این موضوع تامل کند تا نفراتی باشند که برای استقلال مفید باشند. من تاسف می خورم که چرا باید وضعیت در هیات مدیره اینطور باشد.

جباری در پاسخ به این سوال که حضور افتخاری و منصوریان در اتاق وزیر بدون اطلاع هیات مدیره درست بوده، گفت: این سوال را باید از آقای وزیر کرد که این نفرات را تعیین می کند. البته از گذشته این انتخابات صورت گرفته اما الان هم ادامه پیدا کرده است. شرح وظایف باید برای هر کدام از اعضای هیات مدیره مشخص شود.

وی در خصوص غیبت پیشکسوتان در مراسم چهلم پورحیدری عنوان کرد: من متاسفم که خیلی از افراد فوتبالی در مراسم چهلم پورحیدری حاضر نشدند. همین پیشکسوتان هم کاش 20 دقیقه می آمدند و باعث تسلی خانواده او می شدند. 4 پیشکسوت دیروز بیشتر نبودند. قراب، مظلومی و روشن بودند و بقیه را من ندیدم. هواداران که همیشه هستند اما این پیشکسوتان و فوتبالیست ها باید می آمدند که نیامدند و من هم خیلای غصه خوردم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار