20120205151938 fariba

 

مدیر فنی تیم استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: ما تمام برنامه های خود را برای پیروزی در بازی با نفت طراحی کردیم و امیدواریم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا در گفت وگو با کاپ، درباره عملکرد استقلال در دیدار با پدیده مشهد اظهار داشت: ما از تیم مان راضی بودیم منتهی در نیمه دوم بچه ها بهتر بازی کردند و تغییرات ما اثرگذار بود. روی هم رفته در برخی بخش ها آنچه را که از بازیکنان خواسته بودیم انجام دادند و البته مشکلاتی هم همچنان داریم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

وی درباره برخی انتقادات به نحوه عملکرد فنی استقلال خاطرنشان کرد: واقعیت این است تا دو ، سه برد پشت سرهم نیاوریم همه چیز درست نمی شود. آمار دروغ نمی گوید. ما در 6 بازی در حالی که برنده بودیم یا مساوی کردیم و یا باختیم. این در ذهن بچه ها می ماند. تیم ما بازیکن باتجربه به تعداد زیادی ندارد و جوان است به همین دلیل این بحث کمی روی کارمان تاثیر گذاشت. 

فریبا درباره نیمکت نشینی خسرو  حیدری بیان داشت: شما می دانید که خسرو 32 سال سن دارد و ما باید برنامه ریزی کنیم که خسرو حفظ شود تا در بازی های مهم بتواند عصای دست مان باشد. در این بازی هم برای حفظ خسرو تصمیم گرفتیم تغییراتی را ایجاد کنیم. ما گرچه در نیمه اول از عملکرد خط هافبک مان راضی نبودیم اما در نیمه دوم بچه ها فوتبال بسیار خوبی را انجام دادند. 

مدیر فنی استقلال درباره شایعه قهر آرش افشین عنوان کرد: نمی دانم چه کسانی و با چه نیتی این اخبار را منتشر می کنند. اگر آرش قهر کرده بود که سر تمرین ما نمی آمد. او از کادر فنی اجازه گرفت که چون هوا سرد است به منزل برود و علی منصوریان هم به او اجازه داد برود.

فریبا در پایان درباره برخی کارشناسی های تلویزیون گفت: شما می دانید که همه نظرات به خصوص نظرات پیشکسوتان فوتبال برای من قابل احترام است اما یک موضوعی را متوجه نمی شوم. در شبکه ورزش آقای ضیایی درباره بازی ما کارشناسی می کند و می گوید چرا استقلال این همه تغییر در ترکیب خود می دهد. بعد که ایشان می رود و برای بازی پرسپولیس آقای وحید هاشمیان می آید این کارشناس می گوید یکی از دلایل آسیب پذیر بودن پرسپولیس این است که آقای برانکو دست به ترکیبش نمی زند و با یک ترکیب مشخص بازی می کند. حالا سوال بنده این است که بالاخره باید دست به ترکیب بزنیم یا نزنیم. شما اگر آمار تیمی مثل بارسلونا را نگاه کنید می بینید که ارنج تیمی آنها به جز خط حمله در دیگر خطوط جابه جایی دارد. در خط هافبک به جز بوسکتس جابه جایی هایی در آن تیم دیده می شود. دلیل آن هم این است که فاصله مسابقات کم است و نفرات باید حفظ شوند. شما آخرین حرف رونالدو را شنیدید که می گفت من باید از تعداد بازی هایم کم کنم تا بتوانم بیشتر بازی کنم. ما هم در استقلال تغییراتی را که در نظر می گیریم با این هدف است. ما در جام  حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و باید انرژی بازیکنان مان را تقسیم نماییم. شما فکر می کنید چرا در این بازی میلاد زکی پور را به جای یعقوب کریمی گذاشتیم؟ ما می دانستیم که در بازی برابر نفت در جام  حذفی یعقوب را نداریم و بازیکن جوان مان هم 30 دقیقه بیشتر برای استقلال بازی نکرده بود لذا با علم به این مسایل از حدود 15 روز قبل به این مدافع جوان گفتیم که قرار است برابر پدیده بازی کند و دلیل این تغییر همین بود. گاهی کارشناسان محترم از وضعیت بازیکنان دو کارته و سه کارته ما اطلاعی ندارند و به همین دلیل می گویند این تغییرات اجباری نیست.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار